تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۸۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انصاری مطرح کرد:
انتقاد از واردات‌ بی‌رویه کالای‌چینی در مناطق‌ آزاد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات کالای بی کیفیت چینی از جمله معضلاتی است که ما در همه مناطق آزاد کشور با آن مواجه هستیم.

محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات بی رویه کالای چینی در این شهر عنوان کرد: واردات کالاهای بی کیفیت چینی معضلی است که کل کشور با آن مواجه است و متاسفانه امروزه در کل جهان نیز با این پدیده رو به رو هستیم.

وی افزود: بسیاری از کارخانه های بزرگ به دلیل ارزانی نیروی کار در کشور چین خط تولید خود را در این کشور فعال کردند.

انصاری با بیان اینکه تولیدات محصولات چینی دامن گیر صنعت جهان شده است، اظهار کرد: البته ناگفته نماند که کالاهای تولید کشور چین با توجه به کیفیت محصول به چند دسته تقسیم می شوند در صورتی که عمده کالاهای وارداتی به کشور ما از محصولات بی کیفیت این کشور هستند.

وی با اشاره به واردات کالاهای بی کیفیت چینی در منطقه آزاد اروند گفت: این معضل در این زمان گریبان گیر همه مناطق آزاد در کشور محسوب می شود. امیدوار هستیم تا با احداث کارخانه های تولیدی در این منطقه شاهد رشد و شکوفایی صنعتی نیز باشیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون که این مسئله به وقوع نپیوسته، اما ما همچنان خوش بین هستیم تا منطقه آزاد اروند به یک منطقه اقتصادی موفق در کل کشور و بالطبع آن در منطقه تبدیل شود.

انصاری تصریح کرد: منطقه آزاد در هر نقطه، با نقاط مثبت و منفی فراوانی رو به رو است. متاسفانه از زمان منطقه آزاد شدن دو شهر آبادان و خرمشهر شاهد اقدامات اساسی در این منطقه نبوده ایم. من به عنوان نماینده مردم مدتی را صبر خواهم کرد و در صورتی که پس از گذشت زمان هیچ اتفاقی در منطقه رخ نداد به طور حتم ناگفته هایی را در مجلس شورای اسلامی مطرح می کنم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلسوز آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
0
باسلام و احترام شما فعلا تمام سعیتان را روی کشیدن فنس و محصور نمودن منطقه آزاد ازوند بگذازید که اصل و پایه کاز اتمام این مرحله است لطفا..
:
:
:
آخرین اخبار