تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۸۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردآقايي خبر داد:
ثبت‌نام 800 مبلغ خوزستاني در سامانه سجام
مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از ثبت نام بيش از 800 مبلغ خوزستاني در سامانه سجام خبر داد.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی اظهار كرد: ثبت نام مبلغان در سامانه سجام از خرداد ماه سال جاري شروع شده و تا دهه ولايت كه قرار است اين سامانه به طور رسمي كار خود را شروع كند، ادامه دارد. تا حالا بيش از 800 مبلغ و مبلغه از استان خوزستان در اين سامانه ثبت نام كرده اند.

وي افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای طرح یکسان سازی اعزام مبلغ اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی جدیدی با نام سجام کرده است. این سامانه به همت دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی براي اداره كل تبليغات اسلامي خوزستان نيز طراحی شده و هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات و نام نویسی از مبلغان است تا نقش هم افزایی را با سامانه‌های سماوات و سمتا ایفا ‌کند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصريح كرد: تمامي مبلغ و مبلغه هايي كه در اين سامانه ثبت نام مي كنند كد تبليغي موقت را دريافت كرده و پس از فراخوان توسط سازمان تبليغات اسلامي در آزمون هاي كتبي و شفاهي شركت مي كنند. تمام كساني كه موفق به كسب نمره قبولي در اين آزمون ها شوند كد تبليغي دائم را دريافت مي كنند.

فردآقايي خاطرنشان كرد: ثبت اطلاعات مبلغان تا قبل از راه اندازي سامانه سجام به صورت دستي و سنتي انجام مي شد. با فعاليت سامانه سجام مبلغان براي اعزام مي توانند موقعيت جغرافيايي خود را از سامانه سجام در مناسبت هايي كه اعلام مي شود، دريافت كنند. همچنين در اين سامانه اعزام مبلغان با سرعت و به آساني انجام مي شود.

وي عنوان كرد: مدیریت جامع اعزام مبلغ، مکان یابی جغرافیایی، پایش نیازهای مناطق گوناگون و هم افزایی با ‎دیگر سامانه‌های مرتبط در کشور از جمله فوايد سامانه سجام است. براي اعزام مبلغان در مناسبت هاي مختلف آن دسته از مبلغاني كه آمادگي خدمت خود را در مناطق خاص اعلام كرده و كد دائم تبليغي دارند، در اولويت هستند.

امسال خوزستان در زمينه اعزام مبلغ به مناطق شهري و روستايي 15 درصد رشد داشته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار