تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۸۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردآقايي خبر داد:
ارائه گواهي دوره آموزش روش هاي تفسير قرآن به بيش از 400 نفر
مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از ارائه گواهي دوره آموزشي آشنايي با روش هاي تفسير قرآن خبر داد.

حجت ‌الاسلام احسان فرد آقایی اظهار كرد: دوره آموزشي آشنايي با روش هاي تفسير قرآن در تاريخ 27 خرداد ماه سال جاري با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي ويژه روحانيون، مبلغين و مبلغات و ائمه جماعات مساجد و مراكز فرهنگي برگزار شد.

وي افزود: اين دوره رويكرد استاني داشته به شكل متمركز در اهواز برگزار شد. كليه مخاطبين دوره از سراسر استان به اهواز آمده و در اين دوره يك روزه شركت كردند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصريح كرد: حضرت حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي نكات خيلي دقيق، ظريف و فني را در خصوص نحوه و چگونگي روش هاي تفسير قرآن براي حاضرين در دوره بيان كرد.

فردآقايي خاطرنشان كرد: ارائه گواهي آموزشي دوره آشنايي با روش هاي تفسير قرآن براي 490 نفر صادر شده است. اين گواهي ها در سابقه تبليغي و پرونده مخاطبين همايش ثبت مي شود و در صورت نياز افراد مي توانند از خدمات آن استفاده كنند.

وي در پايان گفت: برگزاري اين چنين دوره هايي براي افزايش اطلاعات تمامي روحانيون و مبلغين خوب بوده و در امر تبليغ آنان تاثير مثبتي خواهد گذاشت. بنابراين قرار بود تا در پايان برگزاري اين دوره و با شروع ماه نزول قرآن (رمضان) مخاطبين و شركت كنندگان بتوانند به تفسير كوتاه قرآن در مساجد و مراكز تبليغي خود بپردازند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار