تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۸۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار کارون:
احداث پارک ۲۰ هکتاری در شهرستان کارون
فرماندار کارون از احداث پارک ۲۰ هکتاری در این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبار انجام این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.

غلام علیدادی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: پارک 20 هکتاری شهرستان کارون با اعتباری 30 میلیارد ریالی احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فضای سبز شهرستان کارون متناسب با استاندارد کشور نیست این پارک برای افزایش سرانه فضای سبز راه اندازی می‌شود.

فرماندار کارون افزود: همچنین در هفته دولت کلنگ احداث ایستگاه پمپاژ آب خام برای مصارف فضای سبز با اعتباری 10 میلیارد ریالی به زمین زده خواهد شد.

وی مهم‌ترین مشکل شهرستان کارون را معارضان در مسیر کوت عبدالله دانست و گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما ساماندهی دست فروشان در این منطقه است.

علیدادی احداث زمین‌های ورزشی، آسفالت خیابان‌ها و ایجاد فضای سبز را از اولویت‌های کاری در کارون اعلام کرد و افزود: در هفته دولت کلنگ احداث 5 خانه بهداشت در این شهرستان به زمین زده می‌شود.

وی زمین اراضی مرغوب کشاورزی کارون را 500 هکتار دانست و از مسئولان استان خوزستان خواست سهم این شهرستان از طرح مقام معظم رهبری برای بهسازی و زه کشی زمین‌های کشاورزی را مشخص کنند.

فرماندار کارون عنوان کرد: هم اکنون 150 هکتار از زمین‌های این شهرستان به کشت انگور اختصاص دارد که می‌طلبد صنایع جانبی این محصول نیز راه اندازی شود.

وی از فعال شدن بخش شیلات در شهرستان کارون خبر داد و خواستار ایجاد صنایع جانبی مرتبط با این موضوع شد.

علیدادی اضافه کرد: برای نخستین بار در شهرستان کارون بسته بندی لارو (ماهی کوچک) انجام شده است.

وی یکی دیگر از برنامه‌های مهم را ایجاد میدان میوه و تره بار در کارون عنوان کرد و گفت: برای این کار با سرمایه گذار مذاکره شد و در حال انجام مطالعات این پروژه هستیم.

فرماندار کارون از اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان خبرداد و افزود: به منظور ایجاد روشنایی در مسیر کوت عبدالله 94 پایه برق در روستای جنگیه نصب شد.

علیدادی یکی دیگر از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان کارون را افتتاح یک باب مرغداری عنوان کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار