تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۸۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های فرهنگی ـ هنری شوشتر
ريیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از تدوین چشم‌انداز نیمسال دوم برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد.

علی بهرامی گفت: خوشبختانه تحرکات بسیار خوشایندی را در بخش‌های مختلف و در آغازین ماه‌های مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهدیم كه نوید روزهای مبارکی برای فرهنگ و هنر استان خوزستان است.

وي با اشاره به درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ادارات شهرستان مبنی بر ارایه طرح‌های پیشنهادی فرهنگی هنری و ذکر نوآوری‌ها در هر بخش گفت: این نگاه حاکی از آن است که امور فرهنگی و هنری به سمت هدفمندی و کارشناسی در حرکت است و انجام کارهای غیر ضروری را مانع می‌گردد.

بهرامی اضافه کرد: همایش خیابان هنر، جشنواره فیلم کوتاه انتفاضه، جشنواره آب و آبشار، همایش تأثیر هنر در زیباسازی شهری و همایش فرهنگی مردم‌شناسی؛ گامی به سوی توسعه از شاخص‌ترین برنامه‌هایی است که به تازگی تدوین گردیده و در کنار برنامه‌های سال‌های پیش شهرستان قصد اجرایی کردن آنها را داریم.

وی اظهار کرد: رویکرد، سیاست و برنامه‌ریزی اداره کل برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری به نحوی است که با مشارکت حداکثری مردم شکل گیرد و برنامه‌های ما نیز به گونه طراحی شده که به این سمت در حرکت است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار