تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۸۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور
فولاد به دنبال آقایی در لیگ / نفت و استقلال تشنگان امتیاز
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد خوزستان در اصفهان دیدار حساس خود را در برابر سپاهان برگزار می‌کند و دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به دنبال جبران ناکامی‌های ابتدای لیگ خود هستند
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد خوزستان در اصفهان دیدار حساس خود را در برابر سپاهان برگزار می‌کند و دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به دنبال جبران ناکامی‌های ابتدای لیگ خود هستند.

در پنجمین آوردگاه لیگ برتر فوتبال در فصل 93 ـ 94 تیم‌های خوزستانی در یک روز و به طور همزمان در اهواز، مسجد سلیمان و اصفهان به مصاف حریفان خود خواهند رفت که در این بین، نفتی‌های شهر نفتون و آبی‌های نوپای اهواز در ورزشگاه خانگی خود، و فولاد خوزستان در اصفهان یک دیدار سخت را در برابر حریف قدرتمند خود سپاهان برگزار خواهند کرد.

فولاد خوزستان پس از تکیه کردن در صدر جدول رده‌بندی مسابقات در هفته گذشته و گرفتن این عنوان از تیم مدعی سپاهان، فردا در اصفهان میهمان این تیم اصفهانی در یک آوردگاه سخت خواهد بود.

قرمزپوشان اهوازی فردا در حالی به میدان سخت اصفهان قدم می‌گذارند که همچنان آرش افشین را به عنوان غایب بزرگ خود در اختیار ندارند.

فولادی‌ها با وجود برد هفته گذشته در برابر همشهری آبی‌پوش خود، بازی نسبتاً ضعیفی از خود به نمایش گذاشته و این موضوع باعث نگرانی اهالی فوتبال در خوزستان و به ویژه هواداران این تیم شده است.

مدافع عنوان قهرمانی، که در بازی قبل کمی از آفت غرور را در ساق‌های بازیکنان خود مشهود می‌دید، امیدوار است در بازی فردا با جدیت تمام در برابر حریف سر سخت خود، سپاهان اصفهان صف‌آرایی کند.

همچنین تیم سپاهان با توجه به شکست سنگین هفته قبل خود در برابر تیم نفت در تهران، مطمئنا این بار و در خانه خود به دنبال جبران مافات است و از این‌رو نیز فولادی‌ها کار بسیار سختی را در اصفهان در پیش‌روی خواهند داشت، اما قرمزهای اهواز اثبات کرده‌اند که مرد روزهای سخت هستند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، هم‌اکنون با کسب 9 امتیاز از چهار مسابقه خود و با توجه به داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های سپاهان و استقلال، در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است.

در خوزستان و در شهر مسجدسلیمان، مردمان دیار نفتون فردا برای نخستین‌بار از نزدیک شاهد یک دیدار لیگ برتری خواهند بود، چرا که آنان از یک دیدار خانگی از همراهی هواداران خود محروم بوده و در سه دیدار دیگر خود در خارج از خانه به مصاف حریفان رفته که از این حیث نیز متضرر شده‌اند.

این تیم که در هفته‌های ابتدایی با کسب دو پیروزی و دو شکست سهمی دو امتیازی را بدون حمایت هواداران خود به دست آورده است، امیدوار است فردا بتواند با پشتوانه دوستداران پرشور خود که با صدای خود، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را غرق در شور شعف می‌کنند به اولین سه امتیاز خود در لیگ برتر دست یابند.

نفتی‌های مسجدسلیمان فردا در ورزشگاه خانگی خود باید پذیرای تیم گسترش فولاد تبریز باشند تا با کسب پیروزی در برابر این تیم به روزهای آینده لیگ برتر امیدوارانه‌تر بنگرند.

تیم نفت مسجدسلیمان هم‌اکنون با دارا بودن دو امتیاز از چهار مسابقه، در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌اند.  

اما در اهواز و در ورزشگاه پیر تختی این شهر، شاگردان عبدالله ویسی پس از چهار هفته ناکامی و قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی مسابقات، فردا با داشتن تنها یک امتیاز به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهند رفت.

آبی‌های اهواز پس بازی خوب خود در هفته گذشته که با شکست این تیم نیز همراه بود، امیدوار هستند تا بازی خوب هفته گذشته خود را تکرار کنند و موفق شوند در اهواز سه امتیاز ارزشمند را کسب کرده تا کمی از قعر جدول فاصله گیرند.

این تیم با تک امتیاز خود فردا رو در روی دیگر تیم اصفهانی قرار خواهد گرفت که اتفاقاً ذوبی‌ها نیز اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارند و آنان نیز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا یکشنبه دوم شهریورماه، از ساعت 19 و 15 دقیقه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

فولاد در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت، استقلال در اهواز پذیرای ذوب آهن اصفهان خواهد بود و نفت در مسجد سلیمان میزبان گسترش فولاد است.

هم‌اکنون فولاد با 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته است، نفت مسجدسلیمان با دو امتیاز در رده پانزدهم و استقلال خوزستان با تک امتیاز کسب شده خود در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار