تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۸۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گودرزی:
20 هکتار از جنگل های اندیمشک در آتش سوخت
فرماندار اندیمشک از آتش سوزی 20 هکتار دیگر از جنگل های قلعه زره در الوار گرمسیری اندیمشک در آتش سوخت.

حمیدرضا گودرزی گفت: این آتش سوزی ساعت 8:30 دقیقه دیشب در مزارع قلعه زره الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک آغاز شد و تا ساعت یک پس از نیمه شب هیچ اقدامی از سوی مسئولان و ارگان های مربوطه برای مهار آن صورت نگرفت.

وی افزود: پس از ادامه آتش سوزی در ساعت یک نیمه شب مردم به صورت خودجوش برای مهار آتش دست به کار شدند.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: امروز صبح ارگان های مسئول مهار آتش اکیپ های خود را برای بررسی اوضاع به محل اعزام کردند تا در خصوص میزان آتش سوزی و اینکه تا چه حد مهار شده است بررسی های خود را انجام دهند.

گودرزی عنوان کرد: از دلایل عدم ارسال به موقع نیروهای امدادی به محل اتش سوزی می توان به کمبود امکانات در شهرستان اندیمشک اشاره کرد.

وی ادامه داد: به دلیل کوهستانی بودن اکثر مسیرها در این شهرستان حتی اگر به موقع برای مهار آتش اقدام لازم صورت بگیرد اما به علت نبود راه جاده ای دسترسی به محل آتش سوزی نیروهای اعزامی ناچار هستند چهار تا پنج ساعت برای رسیدن به محل آتش سوزی پیاده روی کنند که این مساله خود اتلاف وقت و آسیب های جدی را به دنبال دارد.

فرماندار اندیمشک از مسئولان کشوری و استانی در خصوص رسیدگی به این موضوع و حل مشکلات امداد رسانی به مناطق کوهستانی و صعب العبور درخواست یاری کرد و گفت: مشکل کمبود امکانات امدادی و آتش نشانی و صعب العبور بودن راه دسترسی به مناطق آسیب پذیر شهرستان اندیمشک باید هرچه سریعتر رفع گردد تا دیگر شاهد حوادث و اسیب های جبران ناپذیر به علت شرایط بد مسیر و کمبود امکانات نباشیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار