تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۸۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کی‌روش تا به حال در ایران مربی موفقی بوده است
اسکوچیچ: فعلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم/بهترین بازیکن لیگ را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من و همکارانم در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و به دنبال کسب نتیجه در هر بازی هستیم.

دراگان اسکوچیچ سال قبل با حضور در ملوان و نتایج خوبی که گرفت توانست خیلی زود خود را در فوتبال ایران مطرح کند و به مربی‌ قابل اطمینان تبدیل شود.

وی امسال به فولاد خوزستان آمد تا بتواند تفکرات و ایده‌های خود را در این باشگاه که فصل قبل توانسته به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد دنبال کند.

اسکوچیچ در مورد مسائل مختلف و عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد:

چه شد بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در هفته اول تیم شما اینقدر متحول شد؟

شکست ما در دیدار مقابل تراکتورسازی به خاطر درگیری‌های روحی و روانی بازیکنان بود که قبل از انجام این دیدار چهار بازیکن ما را به خاطر سربازی و مشکلاتی که می‌دانید محروم کردند. همین موضوع باعث شد تمرکزمان را از دست دهیم. ما برای برد به مقابل تراکتورسازی حاضر شدیم اما شرایط خاص به وجود آمد.

فکر می‌کنید می‌توانید این روند را در دیدارهای آینده هم دنبال کنید؟

من همیشه آدم امیدواری هستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در هر مسیری که قرار می‌گیرم به موفقیت برسم.

قبل از فصل به دنبال جذب یک مهاجم گل‌زن بودید آیا هنوز هم این هدف را دنبال می‌کنید؟

ما به دنبال قوی کردن تیممان هستیم و سعی می‌کنیم با تزریق یکی دو بازیکن در ادامه فصل شرایط بهتری را پیدا کنیم البته با همین بازیکنان هم برای هر حریفی خطرناک هستیم و به تیمم اعتقاد کامل دارم.

دیدار مقابل سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم بازی خوبی از آب در آید، سپاهان تیم قوی‌ای است و در حال حاضر صدرنشین است. در این دیدار هم مثل تمامی مسابقات برای کسب3 امتیاز به میدان می‌رویم.

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان هموطنت است. این رویایی را چطور می‌بینید؟

من به کرانچار صمیمانه احترام می‌گذارم او نه تنها فردی بسیار خوب بلکه یک مربی بسیار خوب است که امیدوارم بازی زیبایی را فردا مشاهده کنیم.

فکر می‌کنید فولاد خوزستان پتانسیل قهرمانی را دارد؟

اکنون به فکر این مسائل نیستم با همکاری همکارانم و اعضای باشگاه و بازیکنان می‌خواهیم در هر بازی که به میدان می‌رویم نتیجه بگیریم و الآن زود است که در مورد مدعیان قهرمانی حرف بزنیم.
 
اسکوچیچ: فعلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم/بهترین بازیکن لیگ را از دست دادیم

با بازیکنان رابطه‌ نزدیکی دارید و آنها از خصوصیات اخلاقی شما تعریف می‌کنند؟

رابطه ما در تیم بسیار محترمانه است نه تنها به عنوان مربی بلکه به عنوان یک انسان دوست دارم رابطه‌ام با هر فردی صمیمانه باشد. برای دوست داشتن همیشه نیاز به حضور دو طرف است که این ارتباط هم بین ما شکل گرفته است.

بختیار رحمانی زانوی خود را جراحی کرده و گفته حدود هفت ماه نمی‌تواند بازی کند آیا به جای او بازیکنی را جایگزین خواهید کرد؟

نبود او نقصان بزرگی برای ما است. فولاد نه تنها بهترین بازیکن خود را از دست داده بلکه بهترین بازیکن لیگ را برای مدتی در اختیار نخواهیم داشت. نمی‌توانیم فردی را جایگزین او بدانیم اما روی این موضوع که آیا جایگزینی جذب خواهد شد یا نه فکر خواهیم کرد.

تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش تمدید قرارداد می‌کند این امر  را تصمیم خوبی می‌دانید؟

کی‌روش تیم ایران را به خوبی هدایت کرده است و او تا به حال مربی موفقی بوده است، امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و با حضور دوباره کی‌روش ایران بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار