تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۹۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد :
افتتاح 103 پروژه عمرانی اهواز در هفته دولت
همزمان با هفته دولت، 103 پروژه عمرانی در شهرستان اهواز افتتاح می شود .

مهندس ارزانی بیرگانی اظهار کرد : برای انجام این پروژه ها 826 میلیارد و 188 میلیون ریال اعتبار صرف شده است و اولویت با اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است .

ارزانی بیرگانی افزود : در بخش عمران شهری آسفالت و جدولگذاری بخشی از ساحل کارون و توسعه و احداث 16 کیلومتر مدار خطوط برق در مناطق مختلف شهر به بهره برداری می رسد.

فرماندار اهواز پروژه های افتتاحی در بخش عمران روستایی را اجرای طرح هادی و احداث 77 کیلومتر خط انتقال آب روستایی عنوان نمود که در این بخش مجموعاً 31 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی ادامه داد : احداث واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز و ناحیه صنعتی 22 بهمن و خیابان کشی در شهرک صنعتی شماره 2 پروژه هایی است که با صرف بیش از 38 میلیارد ریال اعتبار در شهرکهای صنعتی به مرحله بهره برداری رسیده است .

ارزانی بیرگانی خاطر نشان کرد : در بخش آموزش، تخریب و احداث دو واحد آموزشی و مقاوم سازی یک واحد آموزش دیگر بهره برداری می شود.

وی سایر پروژه های افتتاحی را شامل احداث کوره های حرارتی واحدهای نمکزدایی و تکمیل و تغییر مسیر خطوط لوله نفت، بهسازی و تجهیز بیمارستانهای رازی و امام خمینی (ره)، بهسازی و توسعه خطوط و مراکز مخابراتی، ساختمان اداری میراث فرهنگی اهواز، احداث ساختمان اداری و استخر سرپوشیده شرکت توسعه نیشکر و احداث سالن چند منظوره ورزشی بانوان معلول اهواز عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد بهره برداری از این پروژه ها گامی در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان اهواز باشد.
:
:
:
آخرین اخبار