تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۸۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان به غرب کشور
رئیس سازمان بسیج دانشجویی خوزستان از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر خوزستان به غرب کشور تا پنجم شهریور خبر داد.

محمد علیزاده‌حداد اظهارداشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان به غرب کشور از 20 مرداد آغاز شده‌است و تا پنجم شهریور ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این‌که 15 دستگاه اتوبوس برای اعزام دانشجویان به منطقه عملیاتی غرب کشور اختصاص داده شده است، گفت: با توجه به این‌که هر روز 3 اعزام برای منطقه غرب کشور صورت می‌گیرد تاکنون 6 دستگاه اتوبوس عازم این منطقه شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خوزستان با تصریح بر این‌که هر کاروان به مدت 4 روز در مسیر رفت و برگشت خواهد بود، گفت: روز و شب اول دانشجویان در منطقه سنندج حضور خواهند داشت و از مناطق عملیاتی این منطقه بازدید خواهند کرد. شب دوم در بانه استراحت خواهند کرد و روز سوم عازم مریوان می‌شوند که شامگاه روز سوم کاروان اعزامی به خوزستان باز خواهد گشت.

علیزاده حداد در خصوص تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در کاروان راهیان نور دانشجویی گفت: 650 دانشجو که 350 نفر آن‌ها را آقا و 250 نفر را خانم تشکیل می‌دهند تا 5 شهریور به منطقه عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: به همراه هر کاروان یک راوی خوزستانی اعزام خواهد شد که در کنار آن راوی بومی کردستان به روایت دوران دفاع از مرزهای ایران در کردستان خواهند پرداخت
مرجع / ایسنا
برچسب ها: راهیان نور ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار