تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۸۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای نخستین‌بار اتفاق افتاد
عضویت یک خوزستانی در شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: برای نخستین‌بار در طول چهار دور انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ابوعلی از استان به عضویت این شورای درآمد.

فتح‌الله ابوعلی امروز با اشاره به چهارمین دور برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اظهار داشت: این انتخابات هر چهار سال یکبار انجام و از بین 62 نماینده از 31 استان کشور انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دور از انتخابات که پنجشنبه 30 مرداد ماه سال جاری در تهران انجام شد 47 نفر از 62 نماینده، کاندیدای اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شدند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ادامه داد: از بین این 47 نفر، 10 نفر به عنوان اعضا شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و پنج نفر عضو انتصابی انتخاب شدند.

ابوعلی عنوان کرد: در این شورا، وظیفه ما برنامه‌ریزی نظام مهندسی کشور در سطح استان‌ها، نظارت برا اجرای مصوبات و سیاستگذاری است.

این مسئول متذکر شد: در این انتخابات 10 نفر انتخاب شده از استان‌های خوزستان، البرز، کردستان، یزد، مرکزی، همدان، گیلان، گلستان و کهگلویه و بویراحمد هستند.

وی در پایان اذعان داشت: این انتخابات ابتدا در استان‌ها انجام و دو نفر نماینده خود را به مجمع عمومی شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اعزام می‌کنند و در ‌‌نهایت از بین این نمایندگان اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور انتخاب می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار