تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۸۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:
استخدام نیروی فرهنگی در خوزستان فعلا به صلاح نیست
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پاسخ دولت در ندادن مجوز برای استخدام نیرو در خوزستان این است که در شرایط فعلی به صلاح است نیروهای حق‌التدریس و اضافه‌کار برای کمبود نیروی کار همکاری کنند.

محمد تقی‌زاده امروز اظهار کرد: با وجود کمبود شدید نیروی فرهنگی در استان خوزستان، برای جذب نیرو باید هیئت دولت مجوز دهد.

وی افزود: با شورای معاونان و وزارت آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم انجام شده است اما مجوز جذب نیرو باید از سوی دولت صادر شود که بتوان جذب نیرو را انجام داد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه چند سالی است که در کل کشور مجوز استخدام فرهنگی داده نمی‌شود، گفت: در آخرین مرتبه جذب نیرو، آمار دقیقی از تعداد نیروهای جذب شده در استان وجود ندارد.

تقی‌زاده تصریح کرد: آموزش و پرورش تنها از طریق مجوز می‌تواند استخدام نیرو داشته باشد و دیگر مانند سابق امکان بکارگیری نیروهای حق‌التدریس و غیره وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خوزستان 7 هزار و 500 نیروی فرهنگی کمبود داریم که این کمبود به هیچ شکلی مگر با اضافه کار فرهنگیان شاغل، قابل جبران نیست.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مشکل کمبود نیروی فرهنگی در کل کشور وجود دارد و یک مشکل عمومی است.

این مدیر کل در پایان گفت: پاسخ دولت در ندادن مجوز برای استخدام نیرو در خوزستان این است که در شرایط فعلی به صلاح است نیروهای حق‌التدریس و اضافه‌کار برای کمبود نیروی کار همکاری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار