تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۸۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصدومیت آرش افشین جدی است؟
پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان ضعیف شدن رباط پای آرش افشین را به دلیل مصدومیت های متوالی و این‌که نمی‌تواند تحت فشار بازی کند را تکذیب کرد.

اکبر مرادی درخصوص این‌که شنیده می شود رباط پای آرش افشین به دلیل مصدومیت های متوالی ضعیف شده است و نمی تواند تحت فشار بازی کند و احتمال مصدوم شدن مجدد او بالا است، اظهار کرد: چنین چیزی را تایید نمی کنم. افشین با توجه به این که چهار ماه از تمرینات بدنی دور بوده است، کمی از نظر مسایل هوازی و ظرفیت های فیزیکی عقب افتاده است.

وی بیان کرد: در حال کار کردن با او هستیم و به او برنامه های بدنسازی هم داده ایم. افشین روز به روز بهتر و آماده تر می شود و فقط نیاز به زمان دارد. بازیکنی که یک ماه تمرین نداشته است به دو ماه بدنسازی نیاز دارد، چه برسد به افشین که چهار ماه از تمرینات دور بوده است.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با جدیتی که افشین از خود نشان می‌دهد، فکر می کنم تا دو سه هفته آینده آماده بازی باشد و او مشکلی از لحاظ این که نمی تواند فشار مسابقات را تحمل کند، ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کارهای درمانی افشین تمام شده است و در حال انجام کارهای آماده‌سازی زیر نظر مربی بدنساز است. او تمریناتش را با تیم آغاز کرده است و به او برنامه داده ایم و طبق آن تمرین می‌کند. او برای بازی با سپاهان همراه تیم نیست.

مرادی در ادامه درباره وضعیت سایر مصدومان فولاد، گفت: امید خالدی و بختیار رحمانی نیز از مصدومان تیم هستند. خالدی همراه با تیم به اصفهان آمده است و ان‌شاالله از هفته آینده آماده بازی است. روز گذشته نیز رحمانی را ویزیت کردم و آن کارهایی که لازم بود برای وی انجام دادیم و ان‌شاالله از دوشنبه این هفته فیزیوتراپی خود را آغاز می‌کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی مطیعی
|
Finland
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید .ببخشید می خوام ببینم کی می خواد ارش افشین بازی میکن
:
:
:
آخرین اخبار