تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۸۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته جهاد کشاورزی
نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد
رئیس جهاد کشاورزی خوزستان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای موسسات و مراکز تحقیقاتی زیرمجموعه وزارت تحت عنوان هفته «درهای باز» در جهاد کشاورزی استان خبر داد.

کیخسرو چنگلوایی امروز اظهار کرد: در استان پنج مرکز و موسسه تحقیقاتی در موضوعات مختلف کشاورزی مشغول به تحقیق و پشتیبانی از بخش تولید کشاورزی در خوزستان هستند.

وی افزود: در هفته دولت امسال، بخشی از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی این مراکز و موسسات برای اطلاع مخاطبان خاص همچون اساتید دانشگاه، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین مخاطبین عام عنوان هفته «درهای باز» در سازمان جهادکشاورزی خوزستان به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه برای برای عموم آزاد است تصریح کرد: مردم می‌توانند همه روزه از امروز تا پنجم شهریورماه جاری در ساعات اداری از نمایشگاه در ساختمان مرکزی جهاد کشاورزی خوزستان دایر است، دیدن کنند.

چنگلوایی، مراکز و موسسات در استان را مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی اهواز، مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد، موسسه تحقیقات خرما و میوه‌های گرمسیری، موسسه تحقیقات و سوم‌سازی رازی شعبه جنوب غرب و پژوهشکده آبزیان‌پروری جنوب کشور برشمرد.
:
:
:
آخرین اخبار