تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۸۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات گردشگر یاسوجی در کوه های بهبهان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از عملیات شش ساعته جست وجو ونجات یک گردشگر یاسوجی در کوه های حاتم بهبهان خبر داد .

 دکتر علی خدادادی با اعلام این خبر افزود : حوالی بعد از ظهر دیروز 31 مرداد طی اعلام مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان مبنی بر سقوط یک گردشگر یاسوجی به همراه شش نفر دیگر ، تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر بهبهان با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان به منطقه کوهستانی حاتم از توابع بخش تشان اعزام شدند .

رئیس کار گروه امداد و نجات مدیریت بحران استان با اشاره به صعب العبور بودن منطقه مورد نظر اظهار کرد : تیم هشت نفری امداد ونجات با طی مسیری دو ساعته و با همکاری اهالی منطقه گردشگران گم شده را یافته و باتوجه به مصدومیت بالای یکی از گردشگران از ناحیه دست و خون ریزی در مچ دست اقدامات لازم برای جلو گیری از خون ریزی بیشتر را انجام دادند و به وسیله تجهیزات نجات در کوهستان پس از مدت دو ساعت به پایین کوه آورده و به مرکز درمانی بهبهان منتقل نمودند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد : در حال حاضر فرد مورد نظر از مرکز درمانی شهرستان مرخص شده و در وضعیت بهبودی به سر می برد .
:
:
:
آخرین اخبار