تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۶۸۹۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منطقه آزاد اروند به مکانی برای دود کردن اعتبارات تبدیل نشود/ استفاه از مدیران تاریخ مصرف گذشته، بازنشسته و پروازی در منطقه آزاد
به مدیران ارشد دولت تذکر می دهم مراقب فعالیت های منطقه آزاد باشند تا این دستگاه به مسیر اصلی خود برای خدمت رسانی بازگردد / منطقه آزاد اروند همیشه علاقه عجیبی به استفاده از نیروهای بازنشسته و به عبارتی تاریخ مصرف گذشته دارد. این وضع باید اصلاح شود و این منطقه نباید تبدیل به حیاط خلوت مدیران دولتی شود
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاه از مدیران بازنشسته و پروازی در منطقه آزاد اروند گفت: بهتر است در صورت وجود نیروهای بومی و متخصص از ظرفیت های بومی به منظور مدیریت در منطقه استفاده کرد.

محمد سعید انصاری اظهار کرد: ماهیت اصلی مناطق آزاد رشد اقتصادی و رونق سرمایه گذاری در منطقه است. امیدوار هستیم با مدیریت صحیح منطقه آزاد اروند به یکی از پر رونق ترین مناطق آزاد کشور تبدیل شود.

وی افزود: در کل منطقه آزاد اروند تنها دو بازار وجود دارد که آن دو بازار در قبضه کالاهای چینی قرار گرفته اند. انتظار شهروندان آبادانی و خرمشهری خرید محصولات اصل و برند در فروشگاه ها و مراکز خرید است که در شرایط فعلی اینچنین نیست.

وی با اشاره به لزوم حصار کشی در اطراف منطقه آزاد اظهار کرد: در راستای رونق اقتصادی در منطقه نیازمند احداث کارخانجات صنعتی با تولید محصولات با کیفیت هستیم که امیدواریم احداث کارخانجات در آینده نزدیک در منطقه محقق شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون در خصوص احداث کارخانجات و مراکز صنعتی فعالیتی صورت نگرفته است، گفت: ما خوشبین هستیم تا در آینده ای نزدیک منطقه آزاد اروند به قطب اقتصادی تبدیل شود.

انصاری تصریح کرد: در این زمان بسیاری از مدیران منطقه آزاد اروند بازنشسته و یا پروازی هستند که ما معتقد هستیم که در صورت وجود نیروهای متخصص بومی در منطقه باید از آنها بهره گیری کرد زیرا نه نیروی بازنشسته توان و انگیزه کار کردن دارد و نه نیروی پروازی وقت و حوصله فعالیت شبانه روزی.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند همیشه علاقه عجیبی به استفاده از نیروهای بازنشسته و به عبارتی تاریخ مصرف گذشته دارد، عنوان کرد: این وضع باید اصلاح شود و این منطقه نباید تبدیل به حیاط خلوت مدیران دولتی شود زیرا قرار نیست منطقه آزاد اروند که با پیگیری های چندین ساله به دست آمده تا شهرهای آبادان و خرمشهر را احیا کند به مکانی برای دود کردن اعتبارات تبدیل شود.

انصاری تاکید کرد: به مدیران ارشد دولت تذکر می دهم مراقب فعالیت های منطقه آزاد باشند تا این دستگاه به مسیر اصلی خود برای خدمت رسانی بازگردد.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
1
مدیریت تنها چیزی است که با گذشت زمان نه تنها انقضا نمی یابد بلکه غنی تر میشود.
... که کردنتون بیرون؟
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
5
آقای نماینده شما اگر انتقادی داریدحرفتان را درست مطرح کنید .جوری که انتقاد سازنده باشد و به دل بنشیند. استفاده از عبارت تاریخ مصرف گذشته برای بازنشستگان عزیز که سرشار از تجربه هستند و عمر وجوانی خود را در راه خدمت به میهن عزیزمان مصروف داشته اند به هیچ عنوان صحیح نمی باشد .خود شما نیز روزی به این جرگه می پیوندید آیا در آن روز دوست دارید جوانان که از نمایندگان ملت الگو برداری می کنند شما را با این ادبیات نا صحیح، تاریخ مصرف گذشته بخوانند؟!!!!بر شماست تا با اصلاحیه ای دل شکسته این عزیزان را به دست آورید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
1
با ادبیات به کار گرفته شده موافق نیستم ولی اصل موضوع که ایشان به ان اشاره کردند نکته درستی است با وجود نیروهای جوان و قوی بومی زیبنده نیست که از نیروهای بازنشته و غیر بومی استفاده شود.امیدواریم که ترتیب اثر داده شود.
کریم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
1
دقیقا به نکته درستی اشاره دارند بازنشستگان می توانند مشاوره بدهند ولی دیگر مجالی برای کار اجرایی ندارند باید فرصت را به جوانان بدهند در ضمن منطقه ازاد اروند خانوادگی...
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
2
بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بازنشستگان
1392/06/02 بازنشستگان نیروی فعال کشور اندکی پیش هستند که تلاش کرده اند ، زحمت کشیده اند و بسیاری از آنان شب و روز و عمر و جوانی خود را صرف کار کرده اند و باید کشور به این تلاش و به این زحمت کشی مستمر دوران عمر پاسخ گوید . این را هم بدانیم که وضع فعلی بازنشستگان در واقع همیشه به صورت یک الگو در مقابل چشم کارکنان فعلی دولت قرار خواهد گرفت . هر چه وضع بازنشستگان کشور بهتر باشد ، کارکنان فعلی دولت ، با دلگرمی بیشتری کار خواهند کرد ، چون فردا که به آن وضع رسیدند ،
:
:
:
آخرین اخبار