تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال صدر نشین شد
استقلال با پيروزي قاطع مقابل خودروسازان 12 امتيازي شد و به صدرجدول رسيد، پيکان هم با اين شکست سنگين 2 امتيازي ماند و در قعر جدول جاي گرفت.

استقلال با این پیروزی 12 امتیازی شد و به صدرجدول رسید.

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه تختی

تماشاگر: بيش از شش هزار نفر

گل ها: خسرو حيدري (29) مهدي کريميان (53) سجاد شهباززاده‌(61) براي استقلال

کارت زرد: هاشم بيگ زاده (41) و ميلاد فخرالديني (62) {استقلال} محمد نصرتي (65) و حميد ديوسالار (79) {پيکان}

داور: احمد صالحی
کمک داوران: بابک داوری و حسن ظهیری

پیکان: سیدمهدی رحمتی، علیرضا محمد، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، حمید دیوسالار، جی‌لوید ساموئل، علیرضا محمد( از دقیقه 71 حسینی)، سوراکا، وحید حیدریه( از دقیقه 63 نیت اتروویچ)، امیرحسین فشنگچی، مجید خدابنده‌لو( از دقیقه 50 میلاد نوری) و سعید دقیقی
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

استقلال: محسن فروزان، مگوییان، هاشم بیک زاده، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان( از دقیقه 70 آندرانیک تیموریان)، خسرو حیدری( از دقیقه 46 علیرضا رمضانی)، امید ابراهیمی، جاسم کرار( از دقیقه 85 امیر حسین طاحونی)،محمد قاضی و سجاد شهباززاده
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:

استقلال در روزی که خطری روی دروازه اش ایجاد نشد از موقعیت هایش استفاده کرد و توانست با یک پیروزی شیرین و قاطع صدرجدول را از آن خود کند. مهدی رحمتی گلر سابق استقلال که در 4 بازی گذشته تنها 3 بار دروازه اش باز شده بود در این بازی 3 گل خورد. این بازی استقلال را می توان یکی از بی نقص ترین بازی های این تیم دانست و امیر قلعه نویی باز هم نشان داد بعد از چند هفته ابتدایی پر نوسان توانسته ترکیب تیمش را پیدا کند.

شرح گل ها:

يک – صفر: حرکت بازيکنان استقلال پشت محوطه جريمه و پاسکاري بازيکنان اين تيم با اشتباه مدافعان پيکان موقعيت را براي خسرو حيدري مهيا کرد تا کاپيتان آبي‌پوشان با ضربه اي دقيق توپ را درون دروازه مهدي رحمتي جا دهد.

دو – صفر: باز هم اشتباه مدافعان پيکان و پاس فوق العاده جاسم کرار مهدي کريميان را با مهدي رحمتي تک به تک کرد و کريميان توپ را تبديل به گل کرد.

سه – صفر: روي يک ضربه کرنر سجاد شهباززاده در حالي که هيچ مزاحمي را در کنار خود نمي‌ديد با ضربه سر توپ را دور از دستان مهدي رحمتي به گل سوم تيمش تبديل کرد.

مرجع / ورزش 3
:
:
:
آخرین اخبار