تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۶۹۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزش و پرورش خوزستان:
۷هزار نوجوان‌بازمانده ازتحصیل خوزستانی امسال به مدرسه می‌روند
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کلیه کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ ساله بی سواد خوزستانی شناسایی شدند که در سال تحصیلی جدید به مدرسه می روند.

موسی شیخی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش خوزستان در سال تحصیلی جدید طرح باسواد کردن کودکان و نوجوانان بی‌سواد خوزستانی است.

وی اضافه کرد: کلیه کودکان و نوجوانان 10 تا 20 ساله بی‌سواد خوزستانی شناسایی شدند که در سال تحصیلی 93- 94 به مدرسه می‌روند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: تاکنون 7 هزار نفر از این دانش آموزان شناسایی و به مناطق مختلف آموزش و پرورش معرفی شدنه‌اند.

وی افزود: هم اکنون پرونده این کودکان و نوجوانان جهت پالایش و راستی آزمایی به مناطق مختلف آموزش و پرورش اعزام شدند که پس از پالایش این طرح عملیاتی می‌شود.

شیخی بیان کرد: طرح آگاه سازی با مشارکت اداره کل بهزیستی استان تحت عنوان پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یکی معضلات استان خوزستان بی‌سوادی والدین دانش آموزان است گفت: طرح با سواد کردن والدین دانش آموزان در کلیه مدارس استان در حال اجرا است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: در کلیه مدارس خوزستان حداقل یک کلاس سوادآموزی والدین تشکیل می شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار