تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۹۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرهنگ صالحی مطرح کرد:
قاچاقچیان حرفه‌ای اسلحه زمین‌گیر شدند
جانشين فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پليس خوزستان در عملياتي هوشمندانه محموله 43 قبضه‌ای سلاح‌های شکاری غيرمجاز کشف شد.

سرهنگ سيد محمد صالحي جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان با اشاره به دستگيري 2 تن از عاملان تهيه و فروش سلاح هاي غيرمجاز در محورهاي مواصلاتي خوزستان و اکشف 43 قبضه سلاح شکاري غيرمجاز گفت: در پي کسب خبري از ماموران گمنام امام زمان(عج) مبني بر ورود محموله سلاح هاي شکاري غيرمجاز از طريق محورهاي غربي کشور به خوزستان، چندين اکيپ عملياتي پليس اطلاعات و امنيت عمومي به منظور کنترل دقيق محورهاي مواصلاتي اعزام شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان ادامه داد : در ادامه تحقيقات مشترک ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي و سربازان گمنام امام زمان (عج) سرانجام متهمان با يک دستگاه پيکان وانت در گلوگاه انتظامي شهرستان انديمشک مشاهده و با توقيف خودرو و دستگيري هر دو سرنشين در بازرسي تخصصي از خودروي مربوطه 43 قبضه انواع سلاح شکاري به همراه تعدادي لوازم مربوطه که به شکلي بسيار پيچيده در چندين نقطه خودرو جاسازي شده بود کشف شد.

 سرهنگ صالحي خاطرنشان کرد: بنا بر اظهارات دستگير شدگان محموله ياد شده به شکلي غيرقانوني از استان کردستان تهيه و بارگيري و قرار بود وارد خوزستان شود که با هوشمندي ماموران زمين گير شد.

گفتني است: متهمان با تکميل پرونده و مستندات قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شدند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار