تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به مشهد مقدس
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی از سفر دو روزه رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت به این استان خبر داد.

محسن صادقی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به احصای 2 هزار عنوان جرم تعیین مجازات برای آنها از سوی قانون‌گذار اظهار کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته، اصلاح قوانین سهم 65 درصدی در پیشگیری از وقوع جرم را به خود اختصاص می‌دهد.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شعار هفته دولت امسال «آرامش و امید» تعیین شده است که مفهوم کلمه آرامش شعار این هفته، پرهیز از ایجاد حاشیه، چالش های غیر ضروری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مفهوم کلمه امید شعار هفته دولت امسال هم تلاش اجتماعی است.
 
صادقی تاکید کرد: در حال حاضر با سند چشم‌انداز توسعه فاصله معنادار و چشمگیری گرفته‌ایم که باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و با رویکرد مدیریت تخصصی این فاصله را کوتاه و اهداف سند چشم‌انداز را تحقق بخشید.
 
وی با بیان اینکه رویکرد دولت یازدهم، افزایش بهره‌وری و ارتقای تکریم ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: گفتمان اعتدال دولت در دو کمیت عقلانیت و قانون‌گرایی خلاصه می‌شود و از مدیران استانی نیز انتظار می‌رود که نقش خود را در حوزه ارتقای بهره‌وری ایفا کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: روزهای هفته دولت برای نخستین‌بار در استان خراسان رضوی نامگذاری شده‌ است که نخستین روز از این هفته به عنوان روز «اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است.
 
وی از آماده شدن 75 پروژه به ارزش یک‌هزار و 200 میلیارد تومان در سه سطح به منظور بهره‌برداری خبر داد و افزود: از این تعداد پروژه آماده افتتاح، 20 پروژه در سطح یک به ارزش 800 میلیارد ریال است.
 
صادقی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان خراسان رضوی اظهار کرد: این سفر دو روزه است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رئیس‌ جمهور در مشهد مستقر شده و وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در شهرستا‌ن‌های استان حضور پیدا می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار