تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۹۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائران‌تمتع چه‌وقت برای‌دریافت ارز سفر اقدام‌کنند
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: دو هفته پیش از آغاز پروازهای حج تمتع، زائران برای دریافت ارز سفر خود اقدام کنند.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: امسال هر زائر به میزان 300 دلار ارز برای سفر تمتع خود دریافت خواهد کرد؛ 2 هفته پیش از اولین پرواز (در نیمه شهریور ماه)، هماهنگی های لازم با بانک عامل (ملت) انجام خواهد شد تا زائران بتوانند ارز خود را به موقع دریافت کنند.

وی با بیان این که اولین پرواز زائران خوزستانی 27 شهریورماه انجام می شود، افزود: این پرواز ساعت 10 صبح از فرودگاه بین المللی اهواز به سمت مدینه انجام می شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: برنامه های حج تمتع در استان طبق قرار قبلی و به صورت اصولی انجام شده و آموزش های گروهی به پایان رسیده است.

حویزاوی اظهار کرد: علاوه بر آموزش های گروهی، فعالیت های آموزشی دیگری نیز برای کاروان ها در استان در نظر گرفته شده است که هفته آینده آموزش ها برای شهرستان های شمالی استان از جمله دزفول، شوش و اندیمشک در دزفول برگزار خواهد شد. همچنین برای کاروان های عرب زبان استان خوزستان فعالیت های آموزشی در نظر گرفته شده که شبکه ماهواره ای الاهواز که زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان فعالیت می کند، این مراسم را پوشش خواهد داد.

وی در پایان، به برنامه های حج و زیارت استان در هفته حج اشاره کرد و گفت: برای این هفته برنامه هایی چون میثاق کارگزاران حج با شهدا، حضور کارگزاران حج در نماز جمعه، تقدیر از پیشکسوتان حوزه حج و زیارت در استان و همچنین برپایی نمایشگاه حج در اهواز برنامه ریزی شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار