تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در بیمارستان بستری شد
به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی در زمان جنگ نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان ولی عصر این شهر بستری شد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی که به علت بیماری در بخش CCU بیمارستان ولی عصر خرمشهر بستری شده بود در خصوص بستری شدن در بیمارستان خرمشهر گفت: خواستم در کنار مردم شهرم حضور داشته باشم و در خرمشهر مداوا بشوم.

عبدالله سامری عنوان کرد: ترجیح دادم که بین مردم شریف خود و بین شهروندان بیمار باشم و ببینم در بیمارستان چه می گذرد و آیا خدمات به نحو مطلوب انجام می شود.

وی افزود: در این سه روزی که من در بیمارستان بستری بودم مشاهده کردم که بیمارستان در بخش حوزه CCU رسیدگی خوبی می شود نه فقط به من که الان به عنوان نماینده مردم در اینجا بستری شده ام بلکه به همشهریان دیگر خرمشهری نیز که بیمار و در این بخش بستری هستند خدمات خوب و مطلوبی انجام می شود و جای بسی تقدیر و تشکر از مسئولان، پزشکان و پرستاران زحمتکش این بیمارستان دارم.

پزشک معالج آقای سامری نیز درباره وضعیت بیماری او گفت: آقای سامری با وضعیت تنگی نفس به بیمارستان منتقل شدند و مشکلات بیماری وی نیز به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی در زمان جنگ بوده و با درمان های صورت گرفته حال او روبه بهبودی است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار