تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۹۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مهلت شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های خوزستان
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی در شهرداری‌های استان خبر داد.

پیمان کاظمی‌نژاد اظهار کرد: به منظور تامین نیروی انسانی شهرداری‌های شهرهای تازه‌تاسیس و تکمیل چارت نیروی انسانی و افراد متخصص، آزمون استخدامی در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام از 29 مرداماه تا 4 شهریورماه تعیین شده بود که به دلیل تقاضاها برای تمدید این زمان، مهلت ثبت‌نام تا روز جمعه 8 شهریورماه تمدید شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: مکاتباتی با سازمان شهرداری‌ها صورت گرفت و ارزیابی‌ها در این زمینه انجام شد و در نهایت، 201 پست استخدامی برای شهرهای تازه‌تاسیس خوزستان مشخص شد؛ خوزستان پس از تهران، بیشترین تعداد نفرات استخدامی را در این آزمون در کشور دارد.

کاظمی‌نژاد افرود: از این تعداد پست‌ها، 163 نفر صرفا مرد و 13 نفر صرفا زن هستند و 25 نفر به صورت مشترک جذب می‌شود. همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته و از مجموع این تعداد، سهمیه 30 درصدی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: این آزمون که طبق استانداردهای سازمان‌های کشوری طراحی شده، روز 21 شهریورماه به صورت کتبی در استان برگزار می‌شود و هیچ گونه سلیقه شخصی نمی‌تواند در این استخدام‌ها تاثیر داشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت استانداری خوزستان انجام می‌شود و سه برابر ظرفیت، در آزمون کتبی پذیرفته خواهند شد که نفرات برتر در مصاحبه‌های تخصصی مشخص می‌شوند.

کاظمی‌نژاد افزود: برای افراد بومی امتیاز 15 درصدی و به عبارتی ضریب 1.15 اختصاص داده شده است. همچنین به افرادی که به هر شکلی از جمله قراردادی موقت یا پیمانکاری و غیره دارای سابقه کار با شهرداری باشند، به ازای هر سال سابقه کار، یک امتیاز سه درصدی برای جذب داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: حداقل مدرک متقاضیان دیپلم و حداکثر فوق‌لیسانس و سن مجاز برای شرکت در این آزمون بین 20 تا 35 سال است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار