تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۹۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقري‌نيا: تیم‌ها فرصت تمرینی کمی دارند
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: متاسفانه با توجه به فشردگي مسابقات تيم‌ها خيلي فرصت تمرين كردن ندارند.

عبدالمجيد باقري‌نيا اظهار كرد: پس از بازي با گسترش فولاد كه بازيكنان مان عملكرد خوبي داشتند، از نظر روحي – رواني در شرايط خوبي هستیم.

وي با اشاره به فشردگي مسابقات، گفت: متاسفانه به دليل فشردگي مسابقات خيلي فرصت تمرين كردن نداريم كه اين تنها براي ما هم نيست. به هر حال در اين شرايط فرصت ريكاوري و تمرين نيست.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان عنوان كرد: در هر صورت با وجود اين شرايط سعي كرده ايم كه شناخت خوبي از تراكتورسازي پيدا و آن را به بازيكنان منتقل كنيم. در تمريناتي كه داشتيم روي نقاط قوت و ضعف حريف كار كرده ايم و اميدواريم بازيكنان مان مانند ديدار گذشته، هم خوبي بازي كنند و هم دنبال گرفتن نتيجه خوب باشند.

وي افزود: تراكتورسازي تيم خوبي است و در فاز تهاجمي نيز بسيار خوب است ولي مانند بيشتر تيم هاي ليگ برتري ما در فاز دفاعي مشكلاتي دارد و تقريبا در تمام بازي هاي گذشته گل دريافت كرده است. به هر حال براي اين ديدار برنامه ريزي كرده ايم و بايد ببينيم تا چه حد موفق مي شويم برنامه هاي مان را پياده كنيم و حريف را تحت تاثير خودمان قرار دهيم.

باقري نيا درخصوص مشكلات مالي تیم نیز، گفت: هنوز كسي به ما در اين زمینه كمكي نكرده است. حتما مسوولان ما فكر مي كنند فوتبال هم مانند پروژه هاي نيمه تمامي است كه باقي مانده است. قطعا نمي دانند هر سه امتيازي كه در فوتبال از دست مي رود، ديگر قابل برگشت نيست و اميدوارم متوجه اين موضوع باشند و اگر قرار است كاري انجام دهند، زودتر انجام دهند.

وي ادامه داد: پنچ هفته قبل قرار بود قسط اول بازيكنان داده شود، به نظر شما پنج هفته زمان كمي براي صبر كردن است؟ فردا وارد هفته ششم مسابقات مي شويم ولی بازيكنان ما هنوز پولي دريافت نكرده اند که اصلا خوب نيست. هنوز ريالي به كسي داده نشده است.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان بيان كرد: انتظارمان این است که تماشاگران ما شرایط مان را درک کنند و بدانند ما در چه شرایطی تیم‌داری می‌کنیم. آن ها باید به ما کمک کنند و اگر این کار را انجام ندهند همین وضعیتی را هم که داریم از دست می دهیم.

وی در ادامه با بیان این‌که تیم ما کم‌تجربه است، گفت: این یکی از مشکلات ما است و البته هر بازی نسبت به دیدار قبل بهتر می شویم. خوشبختانه مهاجم برزیلی ما روز یکشنبه هفته آینده به ایران می آید و آزمایشات پزشکی اش را انجام می دهد و پس از تایید آزمایشاتش، کارت بازی اش صادر خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار