تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۹۲۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری‌ازطرح انتقال گاز به 8 روستای شوش
در چهارمین روز از هفته دولت طرح انتقال گاز به هشت روستای بخش شاوور شهرستان شوش افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار شوش روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در این شهرستان که با حضور معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان ، امام جمعه و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در سخنانی بر گسترش خدمات در مناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.

رضا نجاتی افزود : برای گاز رسانی به روستاهای سیدرحیمه ، سیدخشان ، سیدخلف ، سید باقر ، غزی ، میان آب ، سید عبدالله و بیت مشحوط 43 کیلومتر شبکه انتقال گاز اجرا شده است.

وی همچنین آبرسانی به سه روستای گطیش ، ابوالقیفه و مطلب را خدمتی دیگر به مردم محروم این منطقه دانست و اظهار داشت:برای آبرسانی به این روستاها 12 کیلومتر شبکه انتقال آب احداث گردیده است.

همچنین در چهارمین روز از هفته دولت دو خط تولید جدید شیر ˈ اسکوئر ˈ یک لیتری با ظرفیت شش هزار پاکت در ساعت و خط تولید دوغ روتاری تری بلوک 200 و 150 سی سی با ظرفیت ششهزار پاکت در ساعت در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان افتتاح شد.

کارخانه ذرت خشک کنی با ظرفیت 10 تن در ساعت ، زهکشی و پوشش انهار و اجرای روکش آسفالت به طول دو کیلومتر و عرض 11 متر در جاده روستای دوار به سمت پل شهید ناجیان از دیگر طرح های مورد بهره برداری در شهرستان شوش می باشد.

برای اجرای این طرح ها افزون بر 93 میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال برای 50نفر فراهم شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار