تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۹۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد بانک اطلاعات متقاضیان کار در اندیمشک
فرماندار اندیمشک با تاکید بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعات جویندگان کار این شهرستان گفت : با جمع آوری اطلاعات متقاضیان کار می توان بر اساس ظرفیت های موجود برای آنان برنامه ریزی کرد.

حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال این شهرستان افزود : به منظور برنامه ریزی بهتر در راستای رفع معضل بیکاری در اندیمشک ضروری است تا نسبت به ایجاد بانک اطلاعات بیکاران با کمک دستگاههای اجرایی اقدام شود.

وی آمار بیکاران شهرستان اندیمشک را افزون بر 17 هزار نفر ذکر کرد و افزود:این رقم تخمینی است اما برای همین تعداد افراد بیکار نیز باید بخش کشاورزی و صنایع را فعالتر کرد.

امیر حمزه بزرگی معاون فرماندار اندیمشک نیز در این نشست بیکاری را مهمترین دغدغه مردم دانست و خواستار مشارکت همه دستگاههای برای حل این مشکل شد.

رییس اداره کار ، رفاه و تامین اجتماعی شهرستان اندیمشک نیز با ارائه گزارشی از این شهرستان گفت : بیکاری در اندیمشک به یک چالش جدی تبدیل شده است.

عباس شکیبا وظیفه شورای اشتغال را تعیین تعداد و تعهدات اشتغال عنوان کرد و از اعضای این شورا خواست در این زمینه با جدییت بیشتر عمل کنند.

وی گفت : ایجاد فرصت های شغلی پایدار باید پیگیری شده ضمن اینکه شایسته است تمام دستگاههای اجرایی به صورت مشورتی دو نفر را به عنوان کارآفرین برتر به صندوق مهر رضا معرفی کنند.

شکیبا افزود : تقویت کارآفرینی و ایجاد حس رقابت میان آنها می تواند گامی در راستای حل مشکل اشتغال باشد.

محمد جعفر آفرین سرپرست جهاد کشاورزی اندیمشک نیز از آمادگی پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی به متقاضیان خبر داد و گفت:در شهرستان اندیمشک اراضی کشاورزی زیادی وجود دارد که با تامین آب مورد نیاز می توان آنها را به زیر کشت برده و تعدادی از متقاضیان اشتغال را در این بخش مشغول به کار کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار