تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۹۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛
اعزام یک‌هزار مبلغ به شهرهای خوزستان
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جایگاه و اهمیت دهه کرامت در فرهنگ سازی جامعه گفت: برنامه های دهه کرامت از سوی یک هزار نفر از مبلغان در شهرهای گوناگون خوزستان برگزاری می شوند.

صادق عوض زاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان مناسبت های دینی و عقیدتی را بهانه ای برای گسترس معارف و مناقب اهل بیت(ع) برشمرد و بیان داشت: استقبال مراکز فرهنگی و اقشار گوناگون جامعه از برنامه های ارائه شده اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نشان دهنده موفقیت روز افزون این برنامه هاو پایبندی اقشار گوناگون به آنها است.

وی افزود: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق، مهر و وفای کم‌ نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

عوض زاده ادامه داد: در خوزستان برپایی مناسبت های مذهبی سنت دیرینه بوده که افزون بر فرهنگ سازی، سبب پیروی آگاهانه همراه با بصیرت افراد جامعه از ائمه(ع) می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات خوزستان دهه کرامت را یادآور عزم، قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ، بانوان والامقام و گرانقدر جهان دانست و اظهار داشت: به همین مناسبت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای بزرگداشت این دهه مبارک برنامه های ویژه ای تدارک دیده که با همکاری ارگان های گوناگونی درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: شناخت مناقب و ارزش های حضرت فاطمه معصومه(ع)، آشنا سازی و به روز آوری اطلاعات و مفاهیم مداحی ویژه خواهران، اعزام خواهران و برادران مبلغ به شهرستان ها، برنامه های تفسیر قرآن، توزیع بسته های فرهنگی، آموزش اداره کنندگان تشکلات دینی، صدور کارت های عضویت هیأت های مذهبی، شناسایی بانوان فرهیخته در بخش پزشکی و دبیری، طرح های آموزش احکام ویژه خواهران و برادران از ویژه برنامه های این دهه است.

این مقام مسؤول همکاری با ارگان ها و سازمان های تبلیغاتی و خدماتی برای اجرای موفق این برنامه ها را ضروری دانست و افزود: صدا و سیمای خوزستان آمادگی خود را برای پوشش دادان مناسبت ها اعلام کرده و استانداری و شهرداری نیز مقدمات اجرای بخشی دیگر از برنامه ها را برعهده گرفته اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان اظهار داشت: هدف کلی از اجرای این برنامه های مذهبی در استان گسترش و نشر فرهنگ اسلامی، نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف، زدودن شبهات نسبت به شجره طیبه اهل بیت (ع) و افزایش میزان تعهد در افراد جامعه است.
:
:
:
آخرین اخبار