تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۹۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
اجازه نمی‌دهیم امکانات آبادان از شهر خارج شود
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم که امکانات مربوط به آبادان از شهر خارج شود.

محمد سعید انصاری عصر امروز در آئین بهره‌برداری از آزمایشگاه میکروب‌شناسی و تحقیقات مولکولی دانشگاه بین‌المللی اروند با تبریک کسب عنوان فرماندار نمونه استان خوزستان توسط فرماندار آبادان اظهار کرد: از فرماندار می‌خواهیم که در آبادان کارهای بیشتری انجام دهد، این جا آبادان است و حق مردم بیشتر از آن چیزی‌ست که تاکنون انجام شده است.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خواست تا نگاه بهتر و ویژه‌ای به آبادان داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمزمه انتقال دانشگاه بین‌المللی اروند به اهواز تصریح کرد: این دانشگاه حق مردم آبادان است و باید همین جا باقی بماند.

انصاری گفت: وزیر بهداشت و درمان نیز با انجام این‌ کار موافق نیست و می‌گوید که این دانشگاه باید در آبادان بماند.

** چالش‌های جدی در شاخص‌های بهداشت و درمان آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش‌های جدی در زمینه بهداشت و درمان در آبادان وجود دارد.

جواد سعدون‌زاده عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در آبادان اظهار کرد: در زمینه بهداشت و درمان در آبادان چالش‌های جدی وجود دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث بهداشت و درمان و آموزش در آبادان رسالت‌های بر زمین مانده زیادی وجود دارد.

وی با تأسف‌بار خواندن شاخص‌های سلامت در آبادان تصریح کرد: در زمینه درمان می‌توانیم ادعا کنیم که ما بیمارستانی نداریم، درمان هم که به آن صورت وجود ندارد، بیمارستان آیت‌الله طالقانی فرسوده و شهید بهشتی نیز سال‌های سال تکمیل نشده است.

سعدون‌زاده با بیان اینکه مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهید بهشتی نیاز است گفت: تمام این موارد را در برنامه شوراهای مختلف و نطق‌های پیش از دستور در مجلس بیان کرده اما هنوز راه به جایی نبرده است.

وی افزود: مبلغ 650 میلیارد تومان کمک به عنوان هتلینگ در اختیار وزیر بهداشت قرار دارد که ما نمایندگان آبادان سعی داریم تا مبالغ حدود 10 تا 15 میلیارد تومان را برای بیمارستان طالقانی و 10 میلیارد تومان نیزبرای شهید بهشتی از محل یاد شده را از وزیر بگیریم.

**لزوم هم‌پوشانی دانشگاه بین‌الملل اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان

سعدون‌زاده با بیان اینکه در زمینه آموزش و سیاست رویکرد آن است که تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنیم که مراکز آموزشی از شهر بیرون برده شود، تصریح کرد: از دانشگاه بین‌الملل اروند به عنوان حق مردم آبادان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: انتظار می‌رود تا دانشگاه بین الملل اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان در یک هم‌پوشانی مناسب و درست در راستای ارائه خدمات بهتر، بیشتر و مطلوب‌تر به مردم آبادان که حق بزرگی نیز به گردن نظام و انقلاب دارند، بکوشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار