تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۹۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت
مسئولان حمیدیه به دیدار خانواده شهدا رفتند
مسئولان شهرستان حمیدیه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت به دیدار خانواده شهدا رفتند.

عصر امروز، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، مسئولان شهرستان حمیدیه با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه، معاون فرماندار شهرستان حمیدیه اظهار کرد: دیدار و نشست با خانواده معظم شهدا منجر به تقویت روحیه ما مدیران برای خدمت رسانی بیشتر به مردم می‌شود.

ابراهیم عساکره با تقدیر از رشادت‌ها و پایمردی‌های شهدا و جانبازان تصریح کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) که شهدا و خانواده‌های آنها را چشم و چراغ ملت می‌دانستند، ما به عنوان مسئولان وظیفه داریم و افتخار می‌کنیم که خدمتگزاران ملت و شما خانواده‌های شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: یاد شهدا و ایثارگران به مردم و مسئولان، روحیه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت رسانی بیشتر می‌بخشد.

معاون فرماندار شهرستان حمیدیه با بیان اینکه خدمتی که شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، گفت: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود و در این دنیا هیچ چیزی نمی‌تواند ارج و منزلت شهدا را جبران کند زیرا آنها تنها معامله با اهداف و آرمان‌های بلند خود داشتند.

عساکره افزود: صبری که خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان داشته و دارند؛ به خصوص صبر مادران بزرگوار شهدا، بار این مسئولیت را برای خدمت بیشتر دوچندان می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با خدمت به مردم و خانواده‌های معظم شهدا، ضمن ادامه دادن مسیر و راه روشن و درخشان شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه شهدای شهرستان حمیدیه و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به سمت شکوفایی و توسعه روزافزون رهنمون شویم.

در پایان این دیدار صمیمانه، مسئولان محلی این شهرستان با تقدیم هدایایی به خانواده شهیدان از رشادت‌ها و مردانگی آنها تجلیل کردند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: حمیدیه ، هفته دولت
:
:
:
آخرین اخبار