تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۶۹۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: فولاد نتیجه‎گرفتن را خوب بلد است
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید ما فردا باید مقابل فولادی بازی کنیم که نتیجه گرفتن را خیلی خوب بلد است.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با فولادخوزستان اظهارکرد:همیشه فوتبال را دوست دارم و عاشق آن هستم و احساس می کنم به فوتبال مدیون هستم؛ چرا که باعث می شود در نقاط مختلف، دوستان بسیاری پیدا کنم.بعضی جاها هست که وقتی به آن جا می روم احساس می کنم به شهر خودم آمده ام و این جا یکی از آن جاهایی است که چنین حسی را به من می دهد. این احساس را فوتبال ایجاد کرده است و به همین دلیل از فوتبال ممنون هستم.

وی در ادامه درباره بازی با فولاد گفت:تاکنون بازی های با کیفیتی انجام داده ایم اما کمی در تمام کردن بازی مشکلاتی داشته ایم که خدا را شکر در دو بازی گذشته توانستیم به گل هم برسیم.ما فردا باید مقابل تیمی بازی کنیم که نتیجه گرفتن را خیلی خوب بلد است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان کرد:علی رغم این که فولاد تیمی جوان است ولی با دنبال کردن بازی های گذشته آن دیده ام که تیم خوبی است و قطعا همه فردا شاهد بازی خوبی خواهند بود.سعی می کنیم بازی موفق و سربلندی انجام دهیم و بتوانیم با پیروزی برگردیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد:محروم نداریم اما چند بازیکن آسیب دیده داریم.البته ایوبی که یکی از بازیکنان مصدوم مان است را با خودمان آورده ایم و امشب آخرین وضعیت او مشخص می شود.

جلالی در پاسخ به این سوال که در این تیم تا چه اندازه خواسته های شما برآورده شده است و آیا فکر می کنید در بازی های آینده تیم بهتر می شود و چه جایگاهی را به خود اختصاص می دهد؟ گفت:سایپا یک باشگاهی است که زیرساخت‌های بسیار خوبی دارد و خیلی به تیم های پایه اهمیت می دهند.من هم به کار در چنین تیم هایی علاقه دارم.ما یک برنامه بلندمدت داریم که با همکاری باشگاه آن را طراحی کرده ایم و در زمینه های مختلف در حال فراهم کردن بزرگی سایپا هستیم.

وی افزود:تیمی را که بسته ایم شامل 14 بازیکن بزرگسال و 14 بازیکن جوان است که در پنج بازی گذشته چهار نفر از 14 بازیکن جوان مان وارد ترکیب اصلی تیم شده اند.این یک روند ملایمی خواهد بود که ان شاالله از نظر مهره، فرهنگ و نحوه بازی در آینده باعث سربلندی سایپا می شود.آن چه از نظر کیفیت بازی تاکنون انجام داده ایم، یک روند خوب را نشان می دهد و با اطمینان می گویم که در آینده به نتایج بهتری می رسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوال دیگری که آیا سایپا می تواند امسال به سهمیه آسیایی برسد؟ گفت:امسال را واقعا نمی دانم ولی با اطمینان می گویم در آینده نزدیک با برنامه ریزی سعی می کنیم که به این مهم برسیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درخصوص استفاده از سیدصالحی و میداوودی اظهارکرد:وقتی یک تیم را بخواهی از نو بسازی مراحلی دارد و چند مدل ساختن نیز وجود دارد.وقتی می خواهی برای آینده برنامه ریزی کنی باید از الان مدل بازی، نفرات، اشکالات و چالش ها را بدانی.ما هم باید یکی یکی این مراحل را طی کنیم.ما در بخش حمله بازیکنانی ازجمله سیدصالحی، میداوودی و رمضانی را جذب کرده ایم که بازیکنان با کیفیتی هستند ولی برای این که کمی با فضای بازی و ایده هایی که می خواهیم هماهنگ شوند، کمی زمان می برد و البته باید کمی هم از نظر بدنی، برسند.

جلالی افزود:میداوودی کمی اضافه وزن داشت ولی رفته رفته بهتر می شود.در بازی هایی هم که تاکنون انجام داده ایم در تمام بازی ها بوده است و شاید بهترین بازی او در دیدار گذشته مان بود که در نتیجه بازی بسیار تاثیر گذاشت.مطمئن باشید در آینده از سیدصالحی و میداوودی بازی های بهتری خواهید دید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که باتوجه به این که شما مربی ای هستید که اگر باشگاه سرمایه گذاری و به شما زمان بدهد، همانند حضورتان در پاس می توانید موفق باشید و از طرفی نیز فوتبال ما نتیجه گرا شده است، شرایط را چطور می بینید؟ گفت:فوتبال که محورش نتیجه شده است و این موضوعی است که باید با آن کنار بیاییم.همان کارهایی که من در سال های اخیر فوتبالم و پس از آمدن به فولاد انجام دادم، خدمات خوبی به فوتبال بوده است و شاید در فولاد به نتیجه نرسید ولی از خدماتی که انجام دادم، راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد:من یک سال هم به علت بیماری مجبور بودم استراحت کنم.سال گذشته هم به تراکتور رفتم که سختی های بسیاری داشتیم ولی همان تیم که شروعش آن سختی ها را داشت، در هفته های هفدهم، هجدهم و نوزدهم در صدر جدول قرار گرفت ولی من در هفته بیست و سوم مجبور شدم بروم.اکنون هم به سایپا آمده ام و می خواهم همان خط فکری ام را دنبال کنم و زیرساخت هایی را برای آینده سایپا فراهم کنیم.از نظر من باشگاه سایپا کاملا این ظرفیت را دارد و می تواند برای فوتبال کشور ما حتی یک فرصت باشد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که برنامه های شما بلندمدت است آیا در سایپا هم مانند فولاد چهار سال می مانید؟ بیان کرد:قرارداد من در سایپا سه ساله است و برنامه های بلندمدت شاخصه های خودش را دارد و اگر روند جوانگرایی را بعضی اوقات شتاب دهیم ممکن است با چالش هایی مواجه شویم که شاید این چالش ها مشکلاتی را به وجود آورد ولی من سعی می کنم در سایپا با یک روند ملایمی پیش برویم تا ان شاالله گرفتار آن چالش ها هم نشویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار