تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل پایان خدمت ربطی به فوتبال و فوتبالیست‌ها ندارد
فرکی: قرارداد کی‌روش پلیسی شده است
کار قرارداد کارلوس کی‌روش پلیسی شده است، معلوم نیست در فوتبال چه می‌گذرد و هیچ کس هم پاسخگو نیست/اسکوچیچ ، مربی خوبی است از لحاظ فنی و رفتاری او را مربی بسیار خوبی دیدم امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد
حسین فرکی با حضور در برنامه ورزش و مردم درگذشت مهدی نفر و ناصر احمدپور را به جامعه ورزش کشور تسلیت گفت و ادامه داد: در این مدت درگیر درمان پایم بودم و 3 ماه از عملم می‌گذرد. شرایطم خیلی بهتر شده است. در این فاصله خیلی‌ها با من تماس گرفتند و بحث‌های زیادی شد اما من گفتم فعلا به فکر سلامتی‌ام هستم. کمتر صحبت‌ می‌کردم و الان اولین بحثی که پیش می‌آید می‌گویند فرکی جایگزین فلان  و فلان است. اگر می‌دانستم کی‌روش ایران را ترک می‌کند امروز اینجا نمی‌‌آمدم. آرزو می‌کنم این اتفاق(بازگشت کی‌روش) بیفتد. مردم دوست دارند در آسیا قهرمان شویم و فکر کنم بهترین گزینه خود کی‌روش است.

وی افزود: من اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. مهم‌ترین چیز برایم زانوی پایم است. دلیل نیامدن من به تلویزیون و عدم انجام مصاحبه این است که خودم نمی‌خواستم مقابل این موضوع قرار بگیرم. بحث باشگاهی و هیچ چیز دیگری در مورد من مطرح نیست. البته باید بالاخره کارم را آغاز کنم. عمل پایم خوب بوده است. باید یک فرصت 5-6 ماهه بین عمل این پا با پای دیگرم باشد.

سرمربی سابق فولاد خوزستان در مورد اینکه عده‌ای دوست دارند کی‌روش با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق نشود، اظهارداشت: فکر نمی‌کنم مربیان ما دلشان نخواهد در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم. بحث مربیان ما سلیقه است و شاید با خود سرمربی تیم ملی چالش داشته باشند نه تیم ملی. تضمینی با هیچ یا هر مربی وجود ندارد که شما با این مربی بتوانید موفق شوید. مربیان ایرانی فکر می‌کنند با اتفاقاتی که در ایران می‌افتد و بحث‌هایی که می‌شود این فضا به وجود آمده است. بحث ابتدا ورزشی بود و حالا پلیسی شد. کی‌روش کار ورزشی می‌کند این ورزشی است. بحث قرارداد به میان می‌آید که موضوع شبیه 5+1 یا قرارداد ترکمنچای شده است. قرارداد یک چیز عادی است و نمی‌دانم چرا انقدر طولانی شده است. حالا کار پلیسی شده است. معلوم نیست در فوتبال چه می‌گذرد هیچ کس پاسخگو نیست همه منتظر هستند که تکلیف را بفهمند چیست. حالا او رفته و این سوال پیش می‌آید که داستان پلیسی است. مربیان می‌گویند چرا یک قرارداد عادی فوتبالی این قدر بحث دارد. مهم فرصت‌هایی است که الان دارد از دست می‌دهد چه مربی ایران الان باشد چه مربی خارجی ما نباید یک روز هم زمان را از دست بدهیم.

فرکی در مورد کارت معافیت مشکل دار بازیکنان فولاد خوزستان، گفت: پاسخ این سوال خیلی به من ارتباط ندارد. این اتفاق هیچ ارتباطی به فوتبال و فوتبالیست‌ها ندارد. امروز همه آن بازیکنان کار خود را ادامه می‌دهند در خیلی از رشته‌های دیگر هم همچین مشکلات و خدایی نکرده تخلفاتی وجود دارد. در جامعه پزشکی، مهندسی، کارگران و ... هم این اتفاق شاید افتاده باشد. مقصر آن فضایی است که باید کنترل می‌کرد تا این مشکلات به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه امسال عملکرد  کدام تیم خوب بوده است، خاطرنشان کرد: برای ارزیابی و بررسی خیلی زود است. اکنون می‌توانیم به جدول نگاه کنیم. به لحاظ کیفی هنوز انتظارات مردم و ما از فوتبال بر آورده نشده است و نیاز هست کار جلوتر برود. 2-3 تیم خیلی خوب خودشان را برای امسال آماده کردند 6 تیم بالایی جدول در سال قبل امسال هم شرایط خوبی دارند. پدیده هم خوب کار کرده است. مرزبان از دوستان من است او زحمت می‌کشد و از اینکه نماینده مشهد در فوتبال است خیلی خوشحالم چرا که فرصت زیارت به وجود آورده است.

فرکی در مورد حضور اسکوچیچ در فولاد خوزستان گفت: مربی خوبی است از لحاظ فنی و رفتاری او را مربی بسیار خوبی دیدم امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه خیلی خوب است او از مربی فولاد تعریف می‌کند، عنوان کرد: اگر اعتقاد به فوتبال حرفه‌ای داریم باید برخی مسائل را در نظر بگیریم. فوتبال حرفه‌ای امکانات زیادی را می‌خواهد اما باید نگاهی را بین خودمان ایجاد کنیم که بسیار مفید باشد. باید فن بیان خوب داشته باشیم و دلیلی هم ندارد که اگر خودمان بیرون باشیم حقایق را نگوییم.

فرکی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیم ملی امید ایران در مسابقات آسیایی چه شرایطی داشته باشد، عنوان کرد: این فرصت خوبی برای ساختن پشتوانه است تیم ملی امید در گذشته هم نشان داده که می‌تواند جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کند که در آینده پشتوانه تیم ملی شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار