تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۹۴۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار استاندار با خانواده‌شهیدان‌مصطفوی دراهواز
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان  به مناسبت هفته دولت جمعه شب با خانواده پاسدار شهید تازه تفحص شده "محمود مصطفوی" در اهواز دیدار کرد.

مقتدایی در این دیدار با عرض مراتب تسلیت به خانواده سه شهید مصطفوی از مقام شامخ این شهیدان بزرگوار ادای احترام کرد.

گفتنی است خانواده مصطفوی سه شهید والا مقام سید مهدی , سید اسماعیل و سید محمود را در جنگ تحمیلی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است .

پاسدار شهید سید محمود مصطفوی اواخر سال 67 در فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد که پیکیر مطهرش اخیرا تازه تفحص شده و هفته گذشته در جوار پیکر دو برادر شهید بزرگوار و مرحوم پدر گرامی‌اش در بهشت شهدای میانکو در شهرستان امیدیه آرام گرفت .

استاندار خوزستان در این دیدار که شب گذشته با مادر و فرزندان این شهدای والامقام جنگ تحمیلی در منزل آنان بعمل آمد , طی سخنانی یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و به روان پاک شهیدان مصطفوی درود فرستاد .

مقتدایی خطاب با مادر این شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت : صبرو پایداری شما درس بزرگی برای ماست که خود از جنس جنگ , جبهه و به نوعی هم خانواده هستیم .  

استاندار خوزستان با مرور خاطرات دوران دفاع مقدس به ویژه دراوایل شروع جنگ تحمیلی گفت : یاد نمی رود  که در جاده اهواز به خرمشهر تقاطع پادگان دژ زمانی که اسلحه نداشتیم دوستان رزمنده ما با کوکتل مولوتف ماشین های زرهی عراقی را می زدند. در آن شرایط تجهیزات نظامی کم داشتیم. رزمندگان خیلی سختی کشیدند اما  عملیات بعدی سازمان یافته شد . الفجر 8 , کربلای 4 علی رغم داشتن تلفات سنگین , اما سازمان یافته بود.

مقتدایی گفت : وقتی به آن دوران که  برمی گردیم می بینیم که رزمندگان بچه های خالصی بودند و برخی از آنان  با خلوص نیت عروج کردند . ما که مانده ایم در واقع برای یک آزمون دیگر تجدید شده ایم و باید امتحان دهیم .امیدوارم که در این آزمون قبول شویم . این قبولی یعنی همان عاقبت بخیری است .

در این دیدار فرزند شهید محمود مصطفوی و مادر این شهیدان والامقام گوشه هایی از خاطرات شهید محمود مصطفوی را مرور کردند و یاد این فرزندان رشید و دلاور خطه خوزستان را گرامی داشتند.

مادر این شهید , خلوص نیت  و عبادت خدا , احترام به والدین و مردم همچنین ثابت قدم بودن در راه پاسداری از انقلاب و حمایت از امام راحل و کمک به فقرا را از ویژگی های بارز شهید محمود مصطفوی عنوان کرد.

 یاد این شهیدان والامقام گرامی و راهشان پر رهرو باد.
:
:
:
آخرین اخبار