تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۹۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکست راه آهن در ایستگاه پدیده
پديده خراسان در مسابقه اي که با استقبال خوب هواداران مشهدي همراه بود با سه گل راه آهن را در هم کوبيد.

دیدار تیم های پدیده خراسان و راه‌آهن با نتیجه سه بر صفر به نفع پدیده به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر، ورزشگاه ثامن الحجج، تماشاچی: 9هزار نفر

گل‌ها: اکبر صادقی(29) و رضا عنایتی (74 از روی نقطه پنالتی) و ایگور پراهیچ (87) پدیده

داور: یدالله جهانبازی، کمک ها: سعید علی نژادیان، علی اکبر نوری

اخطار: غلامی (42) و شیث رضایی (73) برای راه آهن و صادقی (45) برای پدیده

پدیده: مجتبی روشنگر، میلان یووانویچ، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، رضا ناصحی، زوران کنزویچ، اکبر صادقی، عباس محمدرضایی، یونس شاکری (89 مهدی خیری)، رضا عنایتی (89 روح الله باقری)، میلاد غریبی
سرمربی: علیرضا مرزبان

راه‌آهن: ایگور، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد، شیث رضایی، بهادر عبدی، سیامک کوهنورد، رضا خالقی فر (70 محمد حسین پور)، سیداحمد موسوی، محمد غلامی (65 بهنام برزای)، میلاد محمدی(46 امین منوچهری)، سیدمحمد ستاری
سرمربی: حمید استیلی

شرح بازی:
پدیده مشهد با یک نمایش فوق العاده و یک طرفه با 3 گل زده و چند گل نزده، زمین را ترک کرد و خود را به جمع 2 رقمی های لیگ برتر رساند.

شاگردان علیرضا مرزبان که امروز مهیای این بازی بودند، مثل مسابقات قبلی با پاس های کوتاه و حرکات ترکیبی بازی را در دست گرفتند و خیلی زود روی اشتباه شیث رضایی توسط اکبر صادقی به گل رسیدند. بعد از این گل بازی کمی افت کرد اما پدیده با شروع نیمه دوم چنان فشاری به خط دفاعی راه‌آهن آورد که شاگردان استیلی چاره ای جز شکست نداشتند. آنها 2بار توسط رضا عنایتی و ایگور پراهیچ به گل رسیدند و حداقل 7 فرصت عالی گلزنی را از دست دادند.

پدیده با این برد 12 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، جایی که هیچ کس انتظارش را نداشت. اما مشهدی ها که یکی از بهترین و تاکتیکی ترین تیم های لیگ هستند استحقاق این بالانشینی را دارند.

شرح گل‌ها:
1 ـ صفر(پدیده): دفع ناقص شیث رضایی و برگشت توپ به اکبر صادقی هافبک پدیده او را صاحب موقعیت کرد و صادقی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

2-صفر(پدیده): فرار رضا ناصحی در محوطه جریمه با تکل خشن شیث رضایی همراه شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود پدیده اعلام کند. رضا عنایتی این پنالتی را خلاف جهت حرکت دروازه بان راه آهن به گل تبدیل کرد.

3-صفر(پدیده): دقیقه 86 ضربه آزاد مستقیم عباس محمدرضایی با دخالت ایگور پراهیچ وارد دروازه راه آهن شد.

مرجع / ورزش سه
:
:
:
آخرین اخبار