تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۹۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
13 طرح عمران شهری در شوش افتتاح شد
13 طرح عمران شهری با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان محلی روز شنبه در شوش دانیال افتتاح شد.

شهردار شوش در آیین افتتاح این طرح های عمران شهری گفت : شهرداری شوش ارتقای سطح خدمات ، توسعه فضای سبز و زیبا سازی معابر شهری را در سالجاری هدف گذاری کرده است.

یوسف زمانی اصل ، ساماندهی ساحل رودخانه شاوور و زیبا سازی منظر شهری را از دیگر برنامه های این شهرداری برشمرد و افزود:در راستای ثبت جهانی محوطه باستانی شوش در فهرست آثار جهانی نیز این شهرداری اقداماتی را در این زمینه آغاز کرده است.

وی اجرای طرح های عمران شهری از سوی شهرداری شوش را اقدامی در راستای ارتقای سطح خدمات به شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد:با تامین اعتبارات لازم ، روند توسعه ، زیباسازی و عمران شهری در شوش شتاب می گیرد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین افتتاح طرح های شهرداری شوش از تلاش و خدمات کارکنان این شهرداری در راستای خدمت به شهروندان تقدیر کرد.

طرح ساماندهی معابر شهری ، جدول بندی و پیاده روسازی حاشیه ساحل رودخانه شاوور و حاشیه دیوار میراث فرهنگی ، آسفالت خیابانهای سطح شهر ،ساماندهی و اجرای آبنمای میدان ابوذر ، ساماندهی و جدول بندی کوی وهب ، احداث پل سواره رو و جاده مواصلاتی میدان شهید فهمیده تا بلوار ولایت کوی سلمان فارسی همچنین پوشش زهکش و احداث جاده کند رو و تعریض خیابان امام جعفرصادق(ع) از جمله طرح های شهرداری شوش می باشد که به بهره برداری رسید.

شهردار شوش اعتبار هزینه شده برای تکمیل و اجرای این طرح ها را افزون بر 33 میلیارد ریال عنوان کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار