تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ‌ورزش و جوانان خوزستان:
سالن ورزشی ویژه جانبازان راه اندازی می‌شود
مدیرکل ‌ورزش و جوانان خوزستان گفت : سالن ورزشی برای معلولان وجانبازان در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

فرامرز کیانی‌زاده در نشست خبری اظهار کرد : پل ارتباطی مردم و مسئولان، خبرنگاران هستند و هرچه این ارتباط بهتر باشد پیشرفت کشور بیشتر می‌شود.

مدیرکل ‌ورزش و جوانان اداره استان خوزستان عنوان کرد : وقتی خبر موفقیت ورزشکاران در رسانه‌ها منتشر شود، خانواده ورزشکاران و خود ورزشکار در ورزش سرمایه گزاری می‌کنند و با انگیزه بالا کار خود را ادامه می‌دهند.

وی به بیان موفقیت تیم‌های خوزستانی پرداخت و گفت : در چند ماه گذشته در استان قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال، صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ بر‌تر، قهرمانی پتروشیمی ماهشهر در لیگ بر‌تر بسکتبال، قهرمانی صنفت آبادان در لیگ دسته یک بسکتبال و صعود به لیگ بر‌تر، قهرمانی شهرداری دزفول در لیگ دسته 2 بسکتبال و صعود به لیگ دسته یک و قهرمانی پتروشیمی ماهشهر در مسابقات لیگ کشور را جشن گرفتیم که سبب شادابی مردم استان شد.

کیانی‌زاده با بیان اینکه در سال‌های 91 و 92 نتوانستیم از قهرمانان استانی تجلیل کنیم، بیان کرد: در چند ماه گذشته 21 نفر از ورزشکاران خوزستانی 24 مقام آسیایی و جهانی کسب کردند به همین دلیل تصمیم گرفتیم هر 3 ماه یک بار از قهرمانان تجلیل کنیم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان خوزستانی در مسابقات آسیایی اینچئون عنوان کرد: 37 مربی، بازیکن و داور خوزستانی جهت شرکت در مسابقات به اردو‌ها دعوت شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان ‌استان خوزستان گفت: در راستای علمی کردن ورزش 41 جلسه با 41 هیئت ورزشی استان خوزستان برگزار کردیم و برنامه‌ها و اهداف هیئت‌های ورزشی را مشخص شد.

وی تصریح کرد: به هیئت‌هایی که امکان پیشرفت نداشتند اعلام کردیم که باید موقعیت خود را در کشور حفظ کنند.

کیانی‌زاده بیان کرد: طی برنامه ریزی‌هایی که کردیم امیدواریم ورزش استان خوزستان در سال 93 رتبه نخست ورزش در کشور را کسب کند.

وی ابراز کرد: در روزهای آینده 40 درصد از تعهدات اداره ورزش و جوانان به هیئت‌های ورزشی پرداخته می‌شود.

مدیرکل ‌ورزش وجوانان استان خوزستان عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی استان خوزستان 2 میلیارد تومان بدهکار هستند و با بودجه فعلی کار کمی سخت است.

‌کیانی‌زاده عنوان کرد: به مجموعه‌های ورزش که در استان خوزستان فعالیت می‌کنند اعلام کردیم در مکان‌هایی که امکان بازگشایی مغازه وجود دارد اقدام کنند و در همین راستا با شهردار شهر اهواز جلساتی برگزار کردیم که کمی زمانبر است.

وی گفت: خوزستان در رشته‌های تیر و کمان و دوچرخه سواری ظرفیت حضور در لیگ‌های کشوری را دارد و در حال رایزنی برای جذب اسپانسر جهت حمایت از این تیم‌ها هستیم.

‌وی اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید اقدامات لازم را انجام دهند چون در برخی از شهرستان‌ها یک کار‌شناس رسمی نداریم که به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان معرفی کنیم.

کیانی‌زاده در پاسخ به این پرسش که به عملکرد اداره ورزش وجوانان استان خوزستان چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: نمره اداره ورزش وجوانان را پس از عملکرد استان خوزستان در سال 93 به خبرنگاران اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان مانند شهرداری یک دستگاه عمومی، خدماتی است و انتظار می‌رود شهرداری‌ها با ما همکاری کنند.

مدیرکل ‌ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: در رابطه با کمبودهای استان نیاز‌ها را اعلام کردیم و منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

وی افزود: تا آخر امسال مجموعه‌های مختلف ورزشی مانند سالن والیبال شهرستان اهواز، استخر و سالن ورزشی برای معلولان وجانبازان در شهرستان‌های مختلف استان خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

کیانی‌زاده بیان کرد: اگر اتفاق خاصی نیفتد مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان روزهای آینده معرفی می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار