تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۶۹۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی
نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی استان خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضا و هیت مدیره انجمن شعر اهواز برگزار شد مسايل و مشکلات انجمن اهواز مطرح شد و اعضا به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود برای انجام فعالیت‌های بهتر پرداختند.

در این نشست بر ضرورت استفاده از همه سلایق ادبی و فرهنگی، توجه ویژه به شاعران جوان و نوجوان، ایجاد فضای آموزشی مناسب و کارگاه‌های آموزشی، نشر مستمر آثار و برپایی جشنواره‌های ادبی تاکید شد.

هیات مدیره انجمن شعر شهرستان اهواز و همچنین اعضای این انجمن رضایت و خوشحالی خود را از برگزاری این نشست که در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده اعلام کردند و خواهان توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به مقوله شعر و ادب استان شدند.

اختصاص مکانی برای فعالیت اعضا، انتشار مجلات ادبی، رونمایی از آثار جدید و برگزاری جشنواره شعر به دور از مناسبتی بودن از خواسته‌های افراد حاضر در این نشست بود.

گفتنی است انتخابات هیات مدیره انجمن شعر اهواز سوم شهریور ماه امسال در محل برگزاری نشست‌های هفتگی انجمن برپا شد و اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن به مدت 2 سال انتخاب شدند.

کامران عالیان، بهمن ساکی، داوودرضا کاظمی، فردین کوراوند و علی‌رضا شکرریز به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مرضیه عبداللهی و پروین آزادی‌مقدم به عنوان اعضای علی‌البدل و حکیمه ظفری و مریم‌السادات افروخته به عنوان بازرس انجمن به مدت 2 سال انتخاب شدند.
:
:
:
آخرین اخبار