تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۹۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای دومین بار
کوه تنوش ایذه در آتش سوخت
کوه تنوش، مرکز مشترک شهرستان ایذه و باغملک برای دومین بار در آتش سوخت.

شامگاه شنبه و بامداد امروز، کوه تنوش واقع در منطقه کل بوسوار، مرز مشترک شهرستان‌های ایذه و باغملک به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شد.

با توجه به گزارش‌های رسیده، به علت وزش باد در منطقه، دامنه آتش سوزی در حال گسترش است و با توجه به مشکلات موجود در آتش نشانی شهرستان ایذه و نبود سیستم اطفای حریق مناسب در این اداره به نظر می‌رسد افرادی که قصد خاموش کردن آن را دارند، کار آسانی در پیش نداشته باشند.

* اعزام گروه 5 نفره امداد

رئیس اداره منابع طبیعی ایذه در همین ارتباط اظهار داشت: بنابر مشکلات شخصی قادر به حضور در محل حادثه نبوده‌ام و یک تیم پنج نفره از این اداره برای کمک به نیروهای امدادی اعزامی از شهرستان باغملک، به محل حادثه فرستاده شده است.

جهانگیر جهانگیری ادامه داد: این اتفاق در منطقه کل بوسوار از توابع شهر قلعه تل رخ داده که مرز میانی شهرستان ایذه و باغملک است.

وی با بیان اینکه، احتمال آتش زدن علوفه توسط چوپانان وجود دارد، رعد و برق‌های روز گذشته در آن منطقه را هم یکی از دلایلی دانست که می‌تواند باعث رخ دادن این واقع باشد.

این حوادث آتش سوزی برای دومین بار در چند روز گذشته در حال رخ دادن است و سهل انگاری برخی افراد محلی و به آتش کشیدن علوفه باقیمانده از محصولات کشاورزی زمینه ساز بسیاری از این مشکلات شده و عدم حضور مسئولان مرتبط شهرستان در راستای اطفای حریق در این حوادث و ساده گرفتن این مشکل جای تاسف دارد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
خانه دلش بسوزد که عامل این اتش سوزیها است
:
:
:
آخرین اخبار