تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جمع کارمندان نمونه کشور انجام شد‎؛
تقدیر رییس‌جمهور از محیط‌ بان مصدوم خوزستانی
رییس جمهور حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم از سه وزارتخانه و 6 کارمند نمونه تجلیل کرد که «هادی جلالی» محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و پناهگاه حیات وحش شادگان از جمله این افراد بود
رییس جمهور حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم از سه وزارتخانه و 6 کارمند نمونه تجلیل کرد که «هادی جلالی» محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و پناهگاه حیات وحش شادگان از جمله این افراد بود.

تقدیر رییس‌جمهور از محیط‌ بان مصدوم خوزستانی

در نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم اتفاقی بسیار مبارک رخ داد. رییس جمهور در سطح کشور از شش کارمند تجلیل می کرد که یکی از آنها هادی جلالی محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و پناهگاه حیات وحش شادگان بود. هادی جلالی نمونه ای از محیط بانان فداکار این سرزمین که سال ها با سخت کوشی خدمت کرده و در تیرماه سال جاری نیز طی ایستادگی در مقابل چهار متخلف دچار مصدومیت شدید شده است. او در حالی استوار بر روی صحنه رفت که حدود 80 ساچمه در بدن دارد و البته نوه خلف یک رزمنده شهید جنگ تحمیلی است.

صدای کف زدن و تشویق حضار بی اغراق برای او بیش از دیگر تقدیرشدگان بود، به خصوص وقتی مجری او را معرفی و مراتبی از فداکاری هایش را یادآور شد. هادی جلالی امروز نمادی از تقدیر همه محیط بانان دلاور کشور است؛ محیط بانانی که در منظر عمومی اینک مایه افتخار و مباهات هستند.

در این دیدار هادی جلالی نیز ضمن قدردانی از رییس جمهور محترم ،جان فشانی در راه حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود دانست وگفت: از لحاظ روبرو شدن با متخلفین چیزی جز انجام وظیفه در ذهنم وجود ندارد . در پایان لوح تقدیر توسط رییس جمهور به محیط بان هادی جلالی تقدیم گردید.

لازم بذکر است هادی جلالی اولین محیط بان کشور می باشد که به عنوان کارمند نمونه کشور نائل گردید. وی در روز دوشنبه 23 تیرماه در ساعت 8 صبح مورد اصابت 3 گلوله از سوی متخلفین شکار وصید قرار گرفت .این حادثه در محدوده تالاب بین المللی شادگان اتفاق افتاد.

حادثه از این قرار بود که محیط بان هادی جلالی با گروهی از متخلفین شکاروصید در تالاب مواجه شد که متاسفانه با شلیک مستقیم 3 گلوله از سوی یکی از متخلفین قرار گرفت که در اثر شلیک این گلوله ها هر دو پا، دست و پهلوی چپ، سینه و صورت و گردن مورد اصابت ساچمه های تفنگ شکاری قرار گرفت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نو پرداز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
4
این شیر مرد دلاور باعث افتخار خوزستان و هموطنان عرب است
:
:
:
آخرین اخبار