تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۹۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
گلزار شهدای بندرامام‌خمینی ساماندهی شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از ساماندهی گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این گلزار با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: کار ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره) به پایان رسید.

وی افزود : در گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره)، 104 شهید گلگون کفن و والامقام آرمیده‌اند که مزار نورانی آن‌ها بازسازی و ساماندهی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان اضافه کرد: پس از پایان کار، در مراسمی طرح بازسازی و ساماندهی گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: مراسم بهره برداری از گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی همزمان با هفته دولت و گرامی داشت شهید رجائی و شهید باهنر انجام شد.

فرجیان یادآور شد: ساماندهی گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره)، با مشارکت سازمان بنادر و کشتیرانی بندر و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان انجام شد.

وی با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای انجام این پروژه عنوان کرد: ساماندهی گلزار شهدای بندر امام خمینی (ره)، با 340 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان در ادامه به بهره برداری از ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان اشاره کرد و گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 920 متر و زیر بنای یک هزار متر مربع ساخته شد.

وی ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان را دارای 3 طبقه اعلام کرد و افزود: این ساختمان با 10 میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ساخته شده است.

فرجیان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: همزمان با هفته دولت پیکر پاک و مطهر 2 شهید تازه از سفر برگشته به نام‌های شهید حامد هلالی و شهید سید محمود مصطفوی که در سال 1367 به شهادت رسیده بودند در شهرهای آبادان و می‌انکوه امیدیه آرام گرفت که یادشان را گرامی می‌داریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار