تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۶۹۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تجلیل از حافظان و مربیان قرآن کریم خوزستان برگزار شد
روز گذشته مراسم تجلیل از حافظان و مربیان قرآن کریم استان خوزستان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در این مراسم عنوان کرد: قرآن کریم به قدری درخشان است که گویا سایر کتب در برابر عظمت قرآن کریم نوری ندارند.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز ما حفظ قرآن کریم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: زیرا در این زمان همجمه عظیم ضد فرهنگی و ارزشی بر پیکره جوانان وارد می شود و تنها عملی که می تواند جوانان را در برابر این هجمه ها بیمه کند قرآن کریم است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به لزوم حفظ و قرائت قرآن کریم در جامعه گفت: استان خوزستان در مسابقات کشوری حفظ و قرائت قرآن به عنوان نهمین استان که ظرفیت ثبت نامش تکمیل شده بود، مشخص شد.

وی تصریح کرد: آیات قرآن باید در جامعه نهادینه و در زندگی روزمره مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار کرد: اگر به دنبال سعادتمندی دردنیا هستیم باید راه قرآن را که همان را انبیا است در پیش بگیریم.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم عنوان کرد: مربی گری حفظ و قرائت استان باید ساماندهی شود به همین منظور افرادی که خواستار آموزش هستند می توانند از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه استان به یک موسسه قرآنی در استان قم اعزام شوند.

وی با اشاره یه مشکلات اقتصادی مربیان و حافظان قرآن گفت: بودجه تخصیص یافته به سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار کم است و تحریم های اقتصادی نیز هر روز بیشتر می شود به همین دلیل مربیان باید شرایط اقتصادی جامعه را به خوبی درک کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار