تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۹۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت خوزستان:
ورود اتومبیل‌های همراه زائران به فرودگاه اهواز ممنوع شد
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: ورود اتومبیل‌های همراه زائران به فرودگاه اهواز ممنوع شد.

ناصر حریزاوی امروز اظهار کرد: به علت نبود ظرفیت کافی در فرودگاه اهواز، ماشین‌های بدرقه کننده زائران اجازه ورود به فرودگاه را نخواهند داشت.

وی افزود: اجازه ورود ماشین‌های همراه فقط تا مکان‌های تعیین شده توسط سازمان و تا مکان‌هایی چون حسینیه تالار و مساجد داده می‌شود که از قبل توسط سازمان و اماکن فوق هماهنگی و زائران با خط واحد به فرودگاه منتقل خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان از برگزاری همایش آمادگی کاروان‌های زیارتی خبر داد و عنوان کرد: کاروان‌های زیارتی  شمال استان شوش، اندیمشک و دزفول ظهر سه شنبه یازدهم شهریورماه جاری در محل مصلای بزرگ شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

حویزاوی از اجرایی شدن برخی برنامه‌های سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: معاینات پزشکی و مراحل کامل سفر زائران به صورت کامل اجرا شده و برای نخستین‌بار طرح انطباق پزشک خانم برای بانوان نیز در سطح استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: استان خوزستان نخستین کاروان رفت در کشور خواهد بود که با پرواز از اهواز با هواپیمای سعودی صورت می‌گیرد.

این مدیرکل از تاریخ رفت و برگشت زائران خبر داد و گفت: از 27 شهریورماه جاری سیر زائران آغاز و تا 24 مهرماه امسال نخستین برگشتی‌ها را خواهیم داشت.

حریزاوی افرود: محل اسکان زائران در مکه و مدینه بر اساس تقسیم بندی زائران انجام شد و ملزومات مورد نیاز سفر تامین، و آماده استقبال از زائران خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان عنوان کرد: زائران از به همراه داشتن غذا و سایر وسایل ممنوعه مانند سیگار و غیره ... جدا خودداری کنند تا با مشکلاتی در سفر مواجه نشوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار