تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۹۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تئاتر خوزستان به حمایت مردم نیاز دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بر ضرورت حمایت مردم از مقوله تئاتر در استان تاکید کرد.

همایون قنواتی اظهار کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر مردم استان با تئاتر و حمایت از این قشر، مطبوعات استان باید نمايش‌هایی را که در استان برگزار می‌شود نقد کرده و به مردم معرفی کنند که متاسفانه این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

وی با بیان این که تئاتر به دلیل روح لطیفی که دارد می‌تواند لحظات فرح‌بخشی را بری مردم ایجاد کند افزود: تئاتر خوزستان نیاز دارد تا بیش از این به مردم و جامعه شناسانده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان كرد: تئاتر امروزه مردمی و عمومی شده و به مکان خاصی متصل نیست و در هر مکانی که بازیگر و هنرمندی وجود دارد آن فضا را می‌توان به فضای تئاتر تبدیل کرد.

قنواتی تصریح کرد: تئاتر خوزستان به حمایت مردم نیاز دارد و به کار فرهنگی و هنری نباید نگاه بی‌ارزشی داشت. مردم می‌توانند با حمایت خود جایگاه تئاتر خوزستان را ارتقا دهند.

وی خاطرنشان كرد: در حال حاضر 154 گروه تئاتر در استان وجود دارد که از این تعداد 54 گروه شناسنامه‌دار هستند و درصدد شناسنامه‌دار کردن بقیه گروه‌ها هستیم.

قنواتی گفت: کمبودهای زیادی در زمینه سالن‌های تئاتر در کلانشهر اهواز و استان خوزستان وجود دارد و در حال حاضر تنها سالنی که برای اجرای تئاتر در اهواز در نظر گرفته شده تالار آفتاب است.
:
:
:
آخرین اخبار