تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۹۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدادادی خبر داد:
دریافت سرانه مدارس خوزستان پس از دو سال
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از دریافت سرانه مدارس خوزستان پس از دو سال خبر داد.

سیروس خدادادی گفت: نزدیک به دو سال بود که با توجه به وضعیت سیاسی کشور و تحریم‌ هایی که وجود داشت با مشکلات اقتصادی روبرو بودیم.
 
وی ادامه داد: در دو سال اخیر فقط یکبار سرانه درآمد مدارس پرداخت شد، درآمدی که می‌بایست حداقل سالی دو بار پرداخت می‌ شد تا مدارس هزینه ‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: سرانه درآمد حداقل دو بار در سال برای هر مدرسه توسط وزارت آموزش و پروش پرداخت می‌شود که همانطور که گفتم به دلیل مشکلات مالی این پرداخت‌ ها در سال ‌های گذشته انجام نشده بود.

وی افزود: با این سرانه درآمد مدارس می‌توانند هزینه آب و برق و کاغذ خود را پرداخت کنند، در زمانی که این پول پرداخت نمی‌شد مردم واقعا به مدارس کمک کردند که جا دارد از آن ‌ها تشکر کنم.

خدادادی خاطر نشان کرد: ولی به طور اساسی مدارس استان به ادارات آب و برق حدود چهار و نیم میلیارد تومان بدهی دارند که می‌شود بخشی از آن را پرداخت کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ هایی که شد ۳۱ میلیارد تومان به تمام استان ‌های کشور داده شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به خوزستان اختصاص داده شد.
 
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: به عقیده من این خبر خوبی در آستانه سال جدید مدارس برای همکاران من بود که تحقق پیدا کرد، این قول را به همکاران خود می‌ دهم که اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تلاش خودش را برای از بین بردن و کم کردن مشکلات آنها می‌کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار