تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۹۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:
بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از افتتاح بیمارستان ۹۰ تخته‌‌خوابه شهید بهشتی در سالروز شکست حصر آبادان خبر داد.

عبدالناصر میرشکاک اظهار کرد: اولویت اول ما احقاق حقوق کارکنان در شبکه بهداشت و درمان این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی تدارک دیده شده که باید با جدیت پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: یکی از این برنامه‌ها احیای بیمارستان شهید بهشتی آبادان است که متأسفانه سال‌ها تعطیل بوده و در تلاش برای احیای این بیمارستان هستیم تا با اعتبار چند میلیارد تومانی، آن را تبدیل به بیمارستانی کنیم که خدمات بیشتری را به مردم ارائه کند.

میرشکاک ادامه داد: اگر کارها طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، در روز شکست حصر آبادان شاهد افتتاح بیمارستان شهید بهشتی خواهیم بود البته لازم به ذکر است پیشتر بدون اینکه کاری در این بیمارستان انجام شود افتتاح شده بود.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی آبادان شامل 4 اتاق عمل،یک آی سی یو،یک زایشگاه و همچنین بخش جراحی زنان و مردان است که بخش اطفال و بخش داخلی آن نیز مجددأ بازگشایی می شود که در مجموع این بیمارستان حدود 90 تخت دارد.

عضو هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیمارستان طالقانی و شهید بهشتی اختصاصی خواهند شد، تأکید کرد: اختصاصی شدن به این معنی است که بعضی از بیماری‌ها در بیمارستان طالقانی و بعضی دیگر را در بیمارستان شهید بهشتی درمان می‌شوند البته جراح عمومی و زنان در هر دو بیمارستان وجود دارد.

میرشکاک در خصوص بخش‌هایی از بیمارستان که هم‌اکنون فعال هستند توضیح داد: زمانی که بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد قسمت‌هایی از بیمارستان طالقانی تعطیل  می‌شود تا کار بازسازی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار