تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۹۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مسجدسلیمان:
افزایش سرانه فضای سبز در مسجدسلیمان
شهردار مسجدسلیمان از افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خبر داد و گفت: با راه اندازی هفت بوستان محله‌ای این سرانه به ۶ متر افزایش می‌یابد.

خلیل حیدری اظهار کرد: سرانه فضای سبز در شهر نفت خیز مسجدسلیمان افزایش می‌یابد.

وی توجه و عزم جدی برای افزایش سرانه فضای سبز را یکی از اولویت‌های شهرداری مسجدسلیمان اعلام کرد و گفت: برای انجام این کار بوستان‌های محلی در مناطق مختلف شهر احداث می‌شود.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: در ادوار گذشته شهرداری در مجاورت مسیرهای اصلی شهر اقدام به احداث پارک و بوستان می‌کرد که کار پسندیده‌ای بود و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شد.

وی بیان کرد: شهرداری مسجدسلیمان برای افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد بوستان‌های محلی در محلات مسکونی و مناطق محروم شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

حیدری اظهار امیدواری کرد که با احداث بوستان‌های محلی در محلات مسکونی و مناطق محروم شهر مسجدسلیمان نشاط و شادابی در بین شهروندان مسجدسلیمانی افزایش یابد.

وی بالا رفتن تندرستی در بین شهروندان مسجدسلیمانی را یکی دیگر از اهداف احداث بوستان‌های محلیدر محلات مسکونی و مناطق محروم شهر مسجدسلیمان عنوان کرد.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه به ساخت بوستان‌های محله‌ای در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال احداث 7 بوستان در دستور کار قرار گرفت که 3 بوستان در محلات مختلف به بهره برداری رسید.

وی گفت: از ابتدای امسال کار ساخت بوستان‌هایی در محلات چهاربیشه، درگلگیری‌ها، فاز 2 هشت بنگله، نمره 11، مالکریم، چشمه علی از سوی شهرداری مسجدسلیمان آغاز شد.

حیدری عنوان کرد: کار ساخت بوستان‌های چهاربیشه، درگلگیری‌ها و چشمه علی پایان یافت و در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیدند.

وی سرانه فضای سبز هر شهروند مسجدسلیمانی را 5.1 اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این هفت بوستان محله‌ای سرانه فضای سبز به 6 مترمربع افزایش می‌یابد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار