تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۹۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلنگ‌زنی مجتمع خدمات بین‌راهی اندیمشک
قائم مقام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از كلنگ‌زنی مجتمع خدمات بین‌راهی شهرستان اندیمشک خبر داد.

فردین بیگدلی اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مجتمع‌های بین‌راهی از جمله مسايلی است که بسیار در خوزستان اولویت دارد و استاندار خوزستان نیز به این مهم توجه زیادی دارد.

وی افزود: افزایش تعداد مجتمع‌ها و نظارت دقیق بر ارايه خدمات مناسب در آن‌ها از جمله مسايلی است که از ابتدای سال بسیار مور توجه بوده و به همين دلیل ستادی برای نظارت بیشتر بر این مجتمع‌ها در استان تشکیل شده است.

بيگدلی با بيان اين كه مجتمع خدمات بین‌راهی شهرستان اندیمشک در شهرک مدنی این شهرستان راه‌اندازی می‌شود توضيح داد: اين مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و زیر بنای پنج هزار و۳۶۰ متر مربع در کیلومتر ۱۲ محور اندیمشک ـ اهواز در حال احداث است و روند ساخت آن در سال ۱۳۸۶ آغاز شده بود.

همچنین مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با حمایت دولت از احداث زیرساخت‌های گردشگری رفع مشکل این مجتمع در دستور کار قرار گرفت و با مذاکراتی که با سرمایه‌گذار این پروژه به عمل آمده قرار است ظرف شش ماه این مجتمع را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

کوروش ایزدمهر افزود: مجتمع خدمات رفاهی شهرک مدنی شامل تاسیساتی مانند رستوران، هتل، مهمانسرا، تالار، جایگاه سوخت، پارکینگ، تعمیرگاه مجاز، باغ کودکان و فضای سبز است که در زمان بهره‌برداری با توجه به ویژگی قرار گرفتن در محور مواصلاتی اتوبان اندیمشک ـ اهواز نقش بسیار مهمی در ارايه خدمات به گردشگران ایفا خواهد کرد.

گفتنی است یکی از ویژگی‌های این مجتمع خدمات رفاهی استفاده از مصالح سبک است که سرعت تکمیل آن را تسریع می‌کند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار