تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
عملکرد منطقه آزاد اروند خوب نبوده و به نظر هم نمی‌رسد که دستاورد چندانی به‌دنبال داشته باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توجه به مباحث مدیریتی، نتیجه فعالیت‌ها در شهرستان را بی‌حاصل کرده است، گفت: عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند چندان خوب نبوده و به نظر نمی‌رسد دستاورد چندانی داشته باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توجه به مباحث مدیریتی، نتیجه فعالیت‌ها در شهرستان را بی‌حاصل کرده است، گفت: عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند چندان خوب نبوده و به نظر نمی‌رسد دستاورد چندانی داشته باشد.

سید حسین دهدشتی اظهار کرد: در زمان بازسازی بودجه خوبی به شهر تزریق شد اما به دلیل سوءمدیریت در جای خودش صرف نشد و بودجه حیف و میل شد.

وی افزود: این اتفاق خوبی نبود زیرا مبنایی شد برای آن دسته از دارندگان نگاه اقتصادی که وارد شهر شوند و در نهایت نیز نتایج خوبی را از کارکرد آنها ندیدیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه به آبادان شد اما توجه نشد، بودجه تخصیص داده شد اما در بحث مدیریتی غفلت شد و برای همین است که نتیجه مطلوبی را از این تخصیص اعتبارات ندیدیم.

فرصت‌های محقق نشده

دهدشتی عنوان کرد: در دولت احمدی‌نژاد هم موضوع تامین آب شرب مردم یکی از مواردی بود که پیگیری شد اما به طور کامل اجرایی نشد.

وی یادآور شد: شعارهای فراوانی داده شد و مردم با وجود آنکه همواره پشتیبان و همراه نظام و انقلاب هستند اما با این فرصت‌های محقق نشده و کارهای فراوانی که بر روی زمین باقی مانده در میانشان فضایی از بی‌اعتمادی و گلایه‌مندی ایجاد شده است.

این نماینده ادامه داد: اعلام مصوبات به مردم از یک سو و عدم تحقق آنها از سوی دیگر سبب شد تا مردم نسبت به کارکرد دولت‌ها دلسرد و ناراضی شوند.

قضاوت در مورد دولت جدید زود است

دهدشتی گفت: هر چند که زود است در خصوص دولت جدید قضاوت کرد اما در سفر دولت تدبیر و امید به آبادان این توجه محقق شد به نحوی که وعده تبدیل شهرهای آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند انجام و در موضوع کشاورزی نیز با ورود موسسه جهاد نصر به عنوان یکی از مجریان توانمند در کشور روند انجام کارها به ویژه در بخش کشاورزی از شتاب خوبی برخوردار شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته گلایه‌مندی‌هایی از بحث مدیریتی و عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند وجود دارد چرا که چندان خوب نبوده و به نظر هم نمی‌رسد که دستاورد چندانی به‌دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با توجه به گرفتاری‌های زیاد مردم، حرکت‌های خوبی در زمینه کاهش مشکلات از سوی سازمان منطقه آزاد اروند صورت گیرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
0
اینقدر چوب لای چرخ آبادان نگذارید
:
:
:
آخرین اخبار