تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش سعداوی به اظهارات سرپرست سایپا
نعیم سعداوی به اظهارات سرپرست تیم سایپا واکنش نشان داد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: اظهارنظر آقای خوش‌نظر از چند جهت قابل توجه و البته مایه تاسف است؛ وی در خصوص مسایل فنی اظهارنظر کرده که این موضوع از جنس همان کالایی است که فقط در بازار فوتبال ایران دیده می شود. گویا ایشان نمی دانند که وظایف و چارچوب اختیارات سرپرست یک تیم چه می‌باشد.

وی در ادامه به بخشی از صحبت‌های سرپرست تیم سایپا درخصوص "اسکان تیم فولاد با هیات داوری و اجرایی بازی در یک هتل" اشاره کرد و گفت: طرح شبهه‌ناک و بدون دلیل و مدرک این موضوع بیش از هر چیز به شکل تلویحی توهین و بلکه اتهام به میزبان و داوران می باشد که امیدوارم مسوولان سازمان لیگ و کمیته محترم داوران به این موضوع رسیدگی کنند. سوال این است که در شهرستان کرج چند هتل وجود دارد و محل اسکان تیم‌ها، ناظران و داوران کجا می باشد؟ کرج اصلا هتلی ندارد و در آن جا مهمانسرای دانشگاهی است که تمام تیم ها به آن جا می روند و ناظران و داوران هم آن جا مستقر می شوند.

سعداوی عجیب‌ترین و تاسف بار ترین بخش از صحبت‌های خوش‌نظر را ادعای "دشنام هواداران فولاد به تیم میهمان به زبان عربی" دانست و اظهار کرد: تمام کسانی که در ورزشگاه بودند می‌دانند که این موضوع کذب محض است و ظاهرا با انگیزه خاصی که دلیل آن هم برای ما مشخص نیست، مطرح و بر آن هم اصرار دارند. اولا معلوم نیست چرا هواداران فولاد باید به تیمی که با زبان عربی آشنا نیست به زبان عربی فحش دهند. ناگفته نماند که خود ایشان هم زبان عربی متوجه نمی شوند.

وی افزود: ثانیا خویشتن‌داری تیم فولاد و هوادارانش در کوران لیگ و به خصوص در رقابت های فصل گذشته نشان داد که این باشگاه هرگز ارزش های اخلاقی را فدای برد و باخت ها نمی کند، به علاوه این که این اتهام به دلیل برانگیختن حساسیت‌های قومی می تواند پیامدهای بسیار خطرناکی داشته باشد که امیدوارم مسوولیت آن را بپذیرد. بنده به عنوان یک ایرانی عرب برای حمایت از حقوق هواداران صبوری که همیشه در بدترین شرایط آب و هوایی مشوق فوتبال استان بودند، حق پیگیری این موضوع را از طریق کمیته انضباطی و در صورت لزوم سایر مراجع ذیربط بر خودم وظیفه می دانم و مطمئنا باشگاه فولاد اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین درباره این اظهارنظر سرپرست سایپا که "در این بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و ما یک کلمه هم اعتراض نکردیم" بیان کرد: سیاست باشگاه فولاد این است که برای سازمان لیگ و کمیته داوران احترام قائل است و اگر هم اعتراضی هست، از آن مجرایی که تعریف شده اعتراض خودمان را انعکاس می دهیم، به این خاطر این را هم در چارچوب وظایف خودمان نمی دانیم که بخواهیم در ارتباط با وظایف داوری اظهارنظر کنیم. آن را کارشناسان محترم داوری باید نظر دهند ولی آن چه که مشخص و معلوم بود آقایانی که دم از فوتبال فردا می زدند تا اندازه ای فهمیدیم فوتبال فردا چیست؛ فوتبال فردا یعنی این که وقت‌کشی کنید یا این که به پرتاب اوت بلند رو بیاورید که فکر می کنیم حربه سایپا برای کنترل تیم فولاد، همین بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار