تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات اسکیت اسلالوم خوزستان
برای اولین بار در خوزستان رقابت های اسکیت مارپیچ کوچک (اسلالوم) در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان اظهار کرد: مسابقات با حضور اسکیت‌بازان متولدان سال‌های 79 تا 82 و در بخش دختران صبح و بخش پسران بعدازظهر جمعه این هفته در اهواز انجام خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را فعال‌کردن و راه‌اندازی این رشته در استان دانست و گفت: ما تا پیش از این تنها در رشته اسکیت سرعت فعالیت داشتیم. اسکیت دارای شش رشته مجزا است و امسال برنامه داریم که با توجه به وجود پیست های اسکیت‌برد و اگرسیو، این دو رشته را نیز فعال کنیم و می خواهیم از رده پایه این کار را آغاز کنیم.

دبیر هیات اسکیت خوزستان بیان کرد: همچنین در برنامه داریم که کلاس های مربیگری اسکیت نمایشی و رول‌بال را برگزار و در این زمینه نیز کار کنیم.

وی با اشاره به این‌که اهواز تنها شهر کشور است که پیست اگرسیو در حد جهانی دارد، گفت: اکنون این رشته در استان فعال نیست اما برنامه داریم که این رشته را فعال کنیم و همچنین با توجه به وجود این پیست در استان، تلاش می کنیم در آینده مسابقات کشوری این رشته را میزبانی کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار