تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان خبر داد :
ساماندهی کارخانجات خوراک دام در خوزستان
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان از ساماندهی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان در سطح استان خبر داد.

نشست دامپزشکی خوزستان صبح امروز به منظور ساماندهی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان با حضور رؤسای اداره‌های دامپزشکی شهرستان، مدیریت و مسئول فنی بهداشتی کارخانجات مذکور در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان هدف از برگزاری این نشست را توجه به اهمیت تولید خوراک دام بهداشتی و سالم و نقش مهم آن در سلامت جامعه و همچنین توسعه و شکوفایی اقتصاد با افزایش ضریب تولید و بهره‌وری در تولیدات دامی عنوان کرد.

رضا اسدی افزود: با توجه به وجود حدود 25 کارخانه فعال در سطح استان، ساماندهی تولید، توزیع و کنترل کیفیت آن کارخانجات با اعمال نظارت‌های بهداشتی توسط دامپزشکی و همچنین تعطیلی واحدهای غیر مجاز استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه پیرامون مباحث مختلف اهمیت بهداشت خوراک دام و طیور در زنجیره غذایی انسان و میزان تاثیر آن در تولیدات دام و طیور بحث و تبادل نظر شد.

همچنین آخرین دستورالعمل‌ها و ضوابط دامپزشکی مربوط به کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان توسط کار‌شناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در قالب پاور پوینت ارائه و در پایان به سؤالات مطرح شده توسط مدعوین پاسخ داده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار